Ponad 140 lat historii bankowości w sieci, czyli OS3 rozpoczyna strategiczną współpracę z HSBC Bank Polska SA

przez | 04/09/2009

Agencja interaktywna OS3 multimedia wygrała przetarg na kompleksową obsługę w Internecie HSBC Bank Polska SA. To pierwsza realizacja OS3 dla tego klienta.

Celem długofalowej współpracy jest zbudowanie dla HSBC Bank Polska SA efektywnego kanału akwizycji internetowej w trzech obszarach biznesowych: HSBC Premier (usług międzynarodowej bankowości), CMB (bankowości korporacyjnej) oraz oferty dla mikroprzedsiębiorstw. Agencja odpowiadać będzie za przygotowanie strategii obecności banku w sieci oraz za działania taktyczne, jak kreacje kampanii, dedykowane strony www, a także za komunikację kampanii wizerunkowych.

„Cieszymy się, że do grupy naszych Klientów z sektora finansowego dołączył HSBC Bank Polska. Obsługa HSBC, jednej z najcenniejszych marek finansowych świata, jest kolejnym owocem konsekwentnie realizowanej strategii biznesowej oraz potwierdzeniem naszego długofalowego myślenia” – powiedział Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.

Grupa HSBC jest jedną z największych na świecie grup finansowych, mającą 9500 biur w 86 krajach. HSBC obsługuje ponad 125 milionów klientów na całym świecie. Poprzez międzynarodową sieć oddziałów, połączonych z wykorzystaniem zaawansowanych technologii, w tym szybko rozwijającej się funkcjonalnoście e-commerce, HSBC dostarcza klientom szeroki wachlarz usług, min. bankowość detaliczną, korporacyjną oraz inwestycyjną.

„O wybraniu Agencji OS3 zadecydowało jej bogate doświadczenie we współpracy z instytucjami branży finansowej oraz bardzo dobre zrozumienie rynku w zakresie najnowszych technik i procesów pozyskiwania Klientów poprzez kanały online” – powiedział Bernard Gołko, E- Business Manager w HSBC Bank Polska SA.

W przetargu brało udział 7 agencji.