Jarosław Hendzel dołącza do ścisłego managementu Grey Group

przez | 03/09/2009

Od 1 września 2009 do managementu Grey Group dołączył Jarosław Hendzel. Jego zadaniem będzie rozwój wszystkich spółek Grupy – agencji ATL Grey Worldwide i Testardo Gram, sieciowej agencji PR Cohn&Wolfe oraz agencji interaktywnej Argonauts.

„Jarek to osobowość mająca znaczący wpływ na polski rynek reklamowo – mediowy od kilkunastu lat” – mówi Rafał Baran, CEO Grey Group „Jarek zna doskonale potrzeby biznesowe Klientów i zawsze był dla nich partnerem w tworzeniu przełomowych koncepcji marketingowych.” – dodaje Baran.

Według Pawła Niezgody, Prezesa Zarządu Grey Group: „Podejście Jarka do biznesu jest bardzo bliskie holistycznej filozofii Grey Group i odpowiada na wyzwania przed jakimi stoją obecnie nasi Klienci. Bardzo liczymy na to, że znacząco wesprze całą Grupę w innowacyjnym i efektywnym myśleniu o biznesie Klientów, z którego jesteśmy znani.”

Jarosław Hendzel wcześniej związany był przez 18 lat z RMF FM, ostatnio jako Dyrektor Generalny Broker FM S.A. Był współautorem strategii sprzedaży produktów Grupy RMF FM, które obecnie są benchmarkiem dla innych aktywności tego rodzaju.

Negocjował min. kontrakty flagowych akcji specjalnych RMF FM, takich jak np. Inwazja Mocy, Olimpiady FM, Mundial FM oraz umowy sponsorskie koncertów Michaela Jacksona, Tiny Turner czy U2. Każda z tych akcji była wehikułem promocji wielu marek oraz samego radia RMF FM – od lat jednej z najsilniejszych marek medialnych w Polsce.

„Miałem okazję pracować z teamem Grey Group przy okazji takich przedsięwzięć jak koncert Stinga promujący rebranding Orange czy występ Duran Duran dla Telekomunikacji Polskiej. Znam potencjał i możliwości zespołu, dla którego realne jest wykonanie każdego przedsięwzięcia. Bardzo się cieszę, że będę miał wpływ na rozwój tego teamu.” – mówi Jarek Hendzel.

Nowy członek Grey Group był również przez wiele lat, wykładowcą na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Zajmował się przedmiotami związanymi z dziedzinami takimi jak sponsoring, reklama i psychologia sprzedaży.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.