Superbon.pl okazją dla chcących się wypromować

przez | 31/08/2009

Superbon.pl to serwis ze zniżkami i kuponami na produkty i usługi, a także informacją o przecenach i wyprzedażach. Jest to próba przeszczepienia do Polski idei znanej dobrze z USA i Europy Zachodniej. Serwis jest adresowany zarówno do małych i średnich firm, jak i do dużych podmiotów (sieci handlowe, sieci supermarketów, operatorzy komórkowi, firmy turystyczne itd.).

Za nowootwartym serwisem stoi portal o2.pl, dzięki czemu już na starcie zniżki będą aktywnie dystrybuowane pośród 9,6 mln internatów (Megapanel PBI, czerwiec 2009).

Dodawanie oraz pobieranie zniżek jest bezpłatne. Oferty są podzielone na kategorie. Można je przeglądać korzystając z mapy.

Za wejściem w ten segment właśnie w tym momencie przemawiają aktualna sytuacja gospodarcza i nastroje konsumenckie. W USA serwisy z kuponami współpracują zarówno z dużymi korporacjami, jak i z małymi firmami, generując dodatkowe przychody.

„W Polsce nie ma jeszcze kultury takich kuponów, choć przecież i do nas zawitała już <<kultura okazji i wyprzedaży>>. Wina leży po stronie małych i średnich firm, które nie doceniają jeszcze tej formy zachęty – tego, jak dobrze skonstruowaną zniżką lub promocją potrafi się sama wypromować. Szczególnie gdy mówimy o zniżkach rozprowadzanych w internecie” – mówi Michał Brański, członek zarządu o2.pl.