Pit.pl i Vat.pl dołączyły do oferty sieci reklamowej Ad.net

przez | 31/08/2009

Serwisy Pit.pl i Vat.pl z Grupy Bankier.pl dołączyły do portfolio sieci reklamowej Ad.net. Wzmocniły przez to kategorię witryn biznesowych sieci. Powiększyły również zasięg Focus.MSP – zbioru serwisów internetowych Ad.net, w którym przedsiębiorcy szukają informacji niezbędnych w prowadzeniu działalności gospodarczej.Pit.pl i Vat.pl zdecydowały się na współpracę z Ad.net, umożliwiając tym samym reklamodawcom sieci dotarcie do bardzo atrakcyjnej grupy swoich odbiorców.

„Internauci, którzy korzystają z naszych serwisów podatkowych są ludźmi o jasnych potrzebach. Mają szerokie zainteresowania i dużą wiedzę. Jestem przekonany, że już niebawem będą mogli zapoznać się z ciekawymi propozycjami reklamowanymi klientów Ad.net” – mówi Jacek Wawrowski, Prezes Zarządu Pit.pl Sp. z o.o.

Użytkownikami serwisów podatkowych z Grupy Bankier.pl są głównie Internauci powyżej 24 roku życia. Są to ludzie pracujący na stanowiskach kierowniczych lub prowadzący własną działalność gospodarczą. Wśród Użytkowników przeważają osoby ze średnim i wyższym wykształceniem.

Silną pozycję wortali PIT.pl i VAT.pl wśród polskich serwisów podatkowych potwierdza sam Maciej Musioł, Dyrektor Zarządzający Ad.net S.A.: „Wskaźniki Affinity indeks Internautów korzystających z PIT.pl i VAT.pl w badaniu Megapanel PBI/Gemius mówią same za siebie. Dzięki takim witrynom nasi reklamodawcy będą mogli dokładniej dotrzeć do klientów, których poszukują”.

Ze względu na to, że wśród Użytkowników Pit.pl i Vat.pl jest duża liczba osób prowadzących działalność gospodarczą, witryny te dołączą do nowego pakietu Focus.MSP, który Ad.net wprowadził na rynek w czerwcu bieżącego roku.