Nowa kierownik marketingu NIKON Polska

przez | 31/08/2009

Magdalena Michalska-Szmidt objęła stanowisko kierownika marketingu w NIKON Polska. Zastąpiła tym samym Katarzynę Romaniuk, która będzie współpracować z NIKON Polska, przejmując odpowiedzialność za realizację projektu edukacyjnego polskiego oddziału NIKONA – Akademię Nikona oraz Szeroki Kadr. Magdalena Michalska-Szmidt, dotychczas pełniąca funkcję specjalisty ds. produktu, związana jest z działem marketingu NIKON Polska od czerwca 2007 r.

„Na przestrzeni ostatnich dwóch lat pracy w dziale marketingu NIKON Polska odpowiadałam za segment lustrzanek popularnych. Cieszę się, że zdobyte na tym polu doświadczenia będę teraz mogła wykorzystywać jako osoba odpowiedzialna za kompleksową strategię marketingową firmy”– mówi Magdalena Michalska-Szmidt.

Magdalena Michalska-Szmidt związana jest zawodowo z marketingiem od 1996 r. Pracowała m.in. w firmie Goman jako Product Manager marek Chupa Chups, Smint i Kopiko (od 1996 do 1998 r.) oraz Kodak Polska, gdzie w latach 1998 – 2006 zajmowała stanowiska m.in. Managera ds. aparatów analogowych, Managera ds. aparatów cyfrowych oraz popularnych systemów drukowania zdjęć – na rynek polski, węgierski, czeski i słowacki. Przed podjęciem pracy w NIKON Polska, w latach 2006 – 2007, piastowała stanowisko Marketing Manager w firmie XL Energy Marketing. Magdalena Michalska-Szmidt jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Instytut Ameryk i Europy) oraz Warszawskiej Szkoły Biznesu. Ukończyła także Policealne Studium Fototechniczne ze specjalnością technika fotografii.

Dotychczasową funkcję Magdaleny Michalskiej-Szmidt – specjalisty ds. produktu – przejął Jan Przybysz, który wcześniej pracował m. in. w Kodak Polska, zajmując kolejno stanowiska asystenta marketingu (lata 2002 – 2005), specjalisty ds. marketingu na rynek Polski, Węgier, Czech i Słowacji (2005 r.) oraz Junior Product Manager ds. fotografii analogowej oraz materiałów eksploatacyjnych na wspomniany region (lata 2005 – 2006). Od 2006 r., jako Marketing and Sales Specialist w firmie Ascen, odpowiadał za działania marketingowe firmy. W latach 2006 – 2009 pracował natomiast w Mid Ocean Brands Polska jako specjalista ds. marketingu na rynek Polski, Litwy, Łotwy i Ukrainy (od 2008 do 2009 r.). Jan Przybysz jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego – w Instytucie Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa oraz na Wydziale Nauk Humanistycznych.