Lifestyle kwitnie w sieci

przez | 31/08/2009

Tempo korzystania z internetu, jako źródła inspiracji z zakresu mody, nowych trendów, konsumpcji dóbr luksusowych rośnie, a potwierdzeniem tego faktu są szybkie sukcesy serwisów z kategorii Lifestyle – Grupy Stylistka oraz Trendz.pl.O modzie, stylu i urodzie – Stylistka.pl

Zainteresowanie sprawami mody i urody to nadal głównie domena kobiet. Kobieca strona internetu rozwija się wyjątkowo szybko. Od niedawna obecna w wynikach badania Megapanel PBI/Gemius Grupa Stylistka rośnie w siłę, gdzie obok portaluStylistka.pl do Grupy regularnie dołączają zupełnie nowe serwisy. Witryny Grupy Stylistka mają charakter informacyjno-poradnikowy. Zawierają najnowsze wiadomości ze świata mody, stylizacji, porady dotyczące urody (Kosmetykopedia.pl) oraz fryzur (wspomniana Stylistka.pl, Szafiarki.pl, Fryzury.info), dietetyki, aktywności fizycznej i zdrowia (Fitnessonline.pl), kulinariów, pielęgnacji ogrodów oraz aranżacji wnętrz (Magazyndomowy.pl). Cotygodniowy newsletter dostarcza świeżych wiadomości ze świata mody i urody.

– Konsekwentnie budujemy serwisy dla kobiet stawiając na jakość. Pomaga nam w tym kilkuosobowa redakcja, która codziennie dostarcza treść, docenianą przez nasze czytelniczki. Po zaledwie 2 latach rozwoju, Stylistka.pl osiąga oglądalność 600 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie (gemiusTraffic), będąc tym samym największym serwisem, traktującym wyłącznie o sprawach mody i urody – mówi Witold Stawarz, Prezes Zarządu Innovaweb.

Łączny zasięg Grupy to obecnie 800 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie i jeszcze w tym roku Grupa zamierza przekroczyć granicę miliona unikalnych użytkowników miesięcznie – deklaruje przedstawiciel spółki.

O trendach, dobrym stylu i luksusie – Trendz.pl

Kolejną dynamicznie rosnącą kategorią z zakresu Lifestyle w internecie jest tematyka trendów i nowoczesnego stylu życia, która znajduje uznanie już nie tylko wśród kobiet, ale w równym stopniu wśród mężczyzn. Portal integruje społeczność zainteresowaną trendami. Odbiorcy Trendz.pl to ludzie o realnej sile nabywczej, żyjący aktywnie i szybko, otwarci na zakup nowych produktów, czy marek. To ludzie podążający za nowościami rynkowymi i ulegający trendom. Portal podzielony jest na części tematyczne skierowane zarówno do kobiet, mężczyzn, jak i nastolatków, którzy znajdują się w grupie celowej prezentowanych na serwisie treści. Trendz.pl to część informacyjna, społeczność i telewizja internetowa Trendz TV. Taka konstrukcja pozwala precyzyjnie targetować przekaz każdej reklamy.

Reklama na Trendz.pl precyzyjnie dociera do osób zainteresowanych konsumpcją, wielkomiejskim stylem życia, do ludzi, dla których zakup nowych produktów jest ważną sferą życia.

– Nasi czytelnicy to aspirujący konsumenci, owładnięci podążaniem za nowymi markami i trendami rynkowymi oraz lojalni odbiorcy produktów – tłumaczy Radek Rola, Prezes Lifestyle Media.– Portal trafia do ogromnej rzeszy nowych Internautów, co jest szansą na skuteczną komunikację produktów, szczególnie dla marek, którym zależy na pozyskiwaniu nowych klientów.

– Portal notuje stały, dynamiczny wzrost liczby użytkowników i odsłon. Trendz.pl w ciągu roku wzrósł o ponad 600 procent – mówi Bartosz W. Wieczorek, Prezes Zarządu Ad-Vice, sieci reklamowej, z którą współpracują Grupa Stylistka.pl oraz Grupa Trendz.pl. – Odnotowujemy duże zainteresowanie reklamodawców działaniami skierowanymi do kobiet i osób zainteresowanych szeroko pojętym lifestylem. Ta grupa to główni trendsetterzy i osoby podejmujące decyzje zakupowe.