Złoty Laur Konsumenta 2009 dla AutoMapy

przez | 28/08/2009

Po raz kolejny AutoMapa zdobyła prestiżową nagrodę – godło „Złoty Laur Konsumenta 2009” i potwierdziła swoją pozycję lidera rynku nawigacyjnego w Polsce!

Już drugi raz z rzędu AutoMapa zdobyła I miejsce w kategorii „Mapy Cyfrowe” w V edycji programu Laur Konsumenta. W opinii konsumentów biorących udział w badaniu, AutoMapa jest najbardziej rozpoznawaną marką wśród systemów nawigacyjnych, którą wyróżnia na tle konkurencji wysoka jakość, przemyślane i estetyczne wzornictwo oraz wysoka innowacyjność. Co szczególnie istotne, największa ilość respondentów poleciłaby AutoMapę swoim znajomym w oparciu o własne doświadczenia i spełnione oczekiwania zakupowe.

– Opinie naszych klientów są dla nas szczególnie ważne. To oni podróżują po polskich i europejskich trasach z AutoMapą i doskonale wiedzą, jakie cechy powinien spełniać najlepszy program do nawigacji GPS. Cieszy nas zaufanie, którym kolejny rok z rzędu obdarzają nas użytkownicy systemów nawigacyjnych i fakt, że za ich sprawą po raz kolejny możemy z dumą przyjąć Złoty Laur Konsumenta za rok 2009 – powiedział Janusz M. Kamiński, rzecznik prasowy AutoMapy

Laur Konsumenta to program konsumencki realizowany przez magazyn “Rzecz o Biznesie” – dodatek do dziennika Rzeczpospolita, który pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na rynku krajowym, pozytywnie oceniane przez konsumentów. Respondenci zwracają przede wszystkim uwagę na jakość produktów, innowacyjność, chęć rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta do danej marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.