Powstaje sieć wine barów „Jak pragnę wina”

Pierwszy z planowanej ogólnopolskiej sieci wine barów „Jak pragnę wina” został właśnie otwarty w centrum Łodzi. Kolejny ruszy w pierwszej połowie września na warszawskim Mokotowie, a docelowo mają powstać w innych dużych miastach, m.in. Poznaniu, Krakowie, Trójmieście i we Wrocławiu. Inwestorem jest łódzka spółka Wine Direct.Wine bar przy ul. Wólczańskiej 53 w Łodzi został połączony ze sklepem, oferującym wina i akcesoria winiarskie. W kameralnej atmosferze można zjeść posiłek, skomponowany z dobrym winem, a także zrobić zakupy. Na podobnej zasadzie mają funkcjonować pozostałe wine bary tej marki, w tym dopinany na ostatni guzik przy ul. Czerniowieckiej 9 w Warszawie. Będą w nich organizowane degustacje win z różnych regionów świata oraz szkolenia winiarskie.

Wine bary „Jak pragnę wina” mają być lokalami, do których przyjdzie się zarówno na lunch biznesowy, jak i spotkanie towarzyskie, czy po prostu wpadnie na kieliszek dobrego trunku. W zamyśle właściciela będą to miejsca i dla wytrawnych koneserów, i dla amatorów, którzy dopiero zaczynają poznawać wina. W łódzkiej placówce do ich dyspozycji jest fachowa obsługa, służąca radą w doborze wina do potraw. Do wyboru jest około 500 rodzajów win producentów europejskich i z Nowego Świata. Atutem będą specjalnie sprowadzane limitowane serie, niedostępne – jak zapewnia Wine Direct – w żadnym innym miejscu w Polsce. W zmieniającym się co tydzień menu mają królować potrawy podkreślające smak wina, w tym autorskie dania szefa kuchni.

Pod marką „Jak pragnę wina” powstanie też sklep internetowy oraz interaktywny portal, który ma być miejscem wymiany opinii o winach i lokalach, nawiązywania kontaktów między miłośnikami tych trunków i źródłem winiarskiej wiedzy.

Wine Direct jest spółką zależną łódzkiej firmy Partner Center, importera i dystrybutora win.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu