SKIVAK gra z Wartą Poznań

przez | 27/08/2009

„Głos Warty” – to nowy oficjalny miesięcznik Klubu Sportowego Warta Poznań. SKIVAK Custom Publishing, partner wydawniczy „Zielonych”, przygotował projekt graficzny, odpowiada za skład i realizację czasopisma.

Warta Poznań, pierwszoligowy poznański klub piłkarski z prawie stuletnią tradycją rozpoczyna wydawanie miesięcznika „Głos Warty”. Oprócz sukcesów sportowych, klub może pochwalić się pozyskaniem sponsora generalnego oraz ikony wielkopolskiej piłki – Piotra Reissa. „Głos Warty”, wydawany w nakładzie 2.000 egz., to pismo przeznaczone dla wiernych kibiców „Zielonych”, których w Poznaniu nie brakuje. Na jego łamach będzie miejsce na wywiady z piłkarzami, analizy meczów, prezentację działań sponsorów, przypomnienie najbardziej chlubnych momentów historii klubu z Dolnej Wildy.

Layout miesięcznika, wydawanego w formacie A4 i objętości 16 stron, opracowany przez SKIVAK Custom Publishing nawiązuje stylem do tradycji klubu. Wydawnictwo odpowiada również za skład i realizację publikacji.

– Czasopismo klubowe realizuje doskonale spełnia swoją rolę, przekazując informacje, doceniając sponsorów i integrując sympatyków. Cieszymy się, że realizując „Głos Warty”, możemy dzielić się naszym doświadczeniem z poznańskim, utytułowanym klubem sportowym o obiecujących planach na przyszłość – podsumowuje nawiązanie współpracy z Wartą Poznań Damian Nowak, dyrektor wydawniczy SKIVAK Custom Publishing.

Warta Poznań to pierwszy klub piłkarski w Polsce, który już przed wojną wydawał własne czasopismo. „Warciarza” rozpoczął wydawać w 1929 roku Edmund Szyc, współzałożyciel i prezes klubu. Pismo regularnie ukazywało się do wybuchu wojny. Na początku 2009 roku, po 70 latach przerwy, Warta Poznań próbowała samodzielnie wskrzesić wydawnictwo, jednak po kilku numerach zdecydowano się na zmianę formuły i tytułu publikacji. Od sierpnia 2009 miesięcznik ukazuje się jako „Głos Warty”, we współpracy ze SKIVAK Custom Publishing.

Pierwszy numer „Głosu Warty” jest do nabycia w cenie 2 zł w siedzibie klubu, w kasach biletowych oraz w sklepach partnerskich.