PBG S.A. dla mobilnych inwestorów

Agencja marketingu interaktywnego eFRESH wdrożyła dla PBG SA nowy serwis korporacyjny ze specjalną wersją mobilną przeznaczoną dla inwestorów giełdowych. Tym samym PBG dołączyła do nielicznego grona spółek giełdowych, które posiadają strony www przeznaczone dla aktywnych posiadaczy telefonów komórkowych.

Mobilna wersja serwisu spółki (dostępna pod adresem m.pbg-sa.pl) umożliwia szybkie dotarcie do wszystkich informacji giełdowych związanych z PBG. Oprócz podstawowych danych dot. spółki (akcjonariat, prospekt emisyjny, raporty bieżące, itp.) można znależć aktualizowane w czasie rzeczywistym dane giełdowe oraz historyczne notowania spółki. Ponadto „mobilni“ inwestorzy mogą zapoznać się z podstawowymi informacjami o firmie czy w prosty sposób skontaktować się z rzecznikiem prasowym spółki.

„W trakcie analizy potrzeb użytkowników okazało się, że szybkość dostarcia do poszukiwanych informacji jest kluczowa w ocenie inwestorów giełdowych. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie dedykowanej wersji serwisu dla telefonów komórkowych.“ wyjaśnia Szymon Wesołowski, Wiceprezes Zarządu eFRESH. „Z naszych obserwacji wynika, że już około 5% użytkowników strony PBG korzysta z wersji mobilnej, co tylko potwierdza nasze założenia.“

Serwis www.pbg-sa.pl ma charakter informacyjno-wizerunkowy, a jego odświeżenie i unowocześnienie ma związek z funkcjonowaniem Spółki na GPW i ładem korporacyjnym a przede wszystkim potrzebami Inwestorów. Oprócz rozbudowanego działu relacji inwestorskich z bogatą funkcjonalnością (m.in. interaktywne wykresy wskaźników finanasowych tworzone samodzielnie przez użytkowników) w ramach strony funkcjonuje również interaktywna mapa z mechanizmem automatycznej lokalizacji realizacji PBG na podstawie danych z Google Maps.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu