Outbox rozpoczyna wsparcie platformy obsługi wirtualnych operatorów MVNE w sieci Orange Polska

Outbox stał się jedynym serwisantem platformy obsługi wirtualnych operatorów MVNE (Mobile Virtual Network Enabler) w sieci Orange Polska. Spółka jest teraz odpowiedzialna za wspieranie systemu i naprawę ewentualnych błędów wynikających z jego bieżącego użytkowania. Umowa o utrzymaniu platformy wirtualnych operatorów MVNE to kolejny etap liczącej już wiele lat współpracy spółki Outbox z operatorem telefonii komórkowej Orange Polska.

Outbox będzie świadczył usługi utrzymania we wszystkich komponentach platformy – CRM, EAI, Order Management, Provisionning oraz Billing, które obsługują działalność firm w zakresie usług telekomunikacyjnych świadczonych przez operatora Orange.

„Powierzenie Outbox kontraktu utrzymaniowego całej platformy Orange MVNE obejmującej tak szeroki wachlarz systemów jest potwierdzeniem wysokiej jakości dotychczasowej współpracy z Orange Polska”- podkreśla Marcin Ciesielski.

Umowa oraz nowe zobowiązania potwierdzają i umacniają pozycję spółki Outbox jako lidera wśród firm specjalizujących się w rozwiązaniach CRM, a także zwiększają jej rangę na rynku usług wdrożeniowych w pozostałych obszarach BSS (Business Support Systems).

Od kilku lat spółka Outbox sukcesywnie powiększa zakres usług oferowanych klientom. Szereg znaczących kontraktów wygranych w ostatnim czasie, w tym współpraca w zakresie budowy produktów Oracle w centrum programistycznym Outbox w Polsce, podkreśla pozycję Outbox jako lidera na rynku rozwiązań CRM. W celu osiągnięcia jeszcze większej dynamiki ekspansji na rynki zagraniczne (20 miejsce w rankingu eksporterów TOP200 Computerworld) w ostatnim czasie spółka otworzyła oddział we Francji obsługujący klientów z Francji, Wlk Brytanii, Hiszpanii oraz krajów Beneluksu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu