Odwiedź Air Show i przejmij stery nad polską gospodarką

przez | 27/08/2009

Z hasłem „Teraz Ty przejmij stery” kampania „Kupuj Nasze.PL” zwróci się do wszystkich gości Międzynarodowych Pokazów Lotniczych Air Show 2009, które odbędą się w dniach 29-30. sierpnia w Radomiu. Organizująca kampanię Fundacja pokaże, że polskie produkty mogą osiągać najwyższe pułapy, a do ich rozwoju może przyczyniać się każdy z nas. Wystarczy byśmy częściej wybierali je podczas zakupów, a tym samym „chwycili za stery polskiej gospodarki” wpływając na pomyślne loty polskich produktów i firm.

Rozpoczęta pod koniec marca 2009 roku społeczna kampania „Kupuj Nasze.PL – Są powody do dumy” cały czas pokazuje Polakom, że mamy być z czego dumni. Celem akcji jest przede wszystkim budowa pozytywnego wizerunku polskich produktów, które niestety często jeszcze nie są właściwie doceniane. Pokazując ich sukcesy, osiągnięcia na światowym poziomie, kampania uświadamia, że w Polsce także powstają rzeczy innowacyjne, zaawansowane technicznie, wyrafinowane wzorniczo, takie, z których możemy czuć się dumni podobnie jak z polskiego lotnictwa.

Teraz idea akcji niemal dosłownie wzbija się pod polskie niebo. Dzięki nawiązaniu współpracy przez Fundację organizującą program z Dowództwem Sił Powietrznych oraz z miastem Radom, jej stoisko obecne będzie podczas tegorocznych pokazów. Na stoisku Fundacji każdy będzie mógł się dowiedzieć z czego możemy być dumni, a obecni jej przedstawiciele odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące sukcesów polskich produktów, a także innych naszych osiągnięć.

Stoisko „Kupuj Nasze.PL” to także wyraz poparcia dla do polskich produktów. Wszyscy ci, którym bliska jest idea promowania dobrych, polskich produktów będą mogli podpisać się pod specjalnie przygotowanym apelem, który następnie zostanie przesłany mediom. Wśród osób, które złożą podpis pod apelem i podadzą swoje imię, nazwisko i numer telefonu – jeszcze tego samego dnia rozlosowane zostaną zestawy upominkowe składające się z polskich kosmetyków oraz przyborów piśmienniczych.

Kampania „Kupuj Nasze.PL” buduje pozytywny wizerunek polskich produktów oraz przywiązanie polskich konsumentów do rodzimych marek, takie samo jakim odznaczają się względem swoich wyrobów Amerykanie, Niemcy, czy Francuzi. Czujemy dumę z polskich tradycji lotniczych, z sukcesów polskich pilotów w podniebnych bojach, teraz możemy myśleć podobnie o polskich wyrobach podbijających dziś, już niejeden kraj.

Polski lotnik to dla większości z nas symbol perfekcjonizmu, świetnego wyszkolenia, męstwa i odwagi. Misją akcji „Kupuj Nasze.PL” jest, by podobne emocje wzbudzały w nas także rodzime wyroby. Jak się okazuje jesteśmy dobrzy „i w lataniu i w konstruowaniu” – co głosi jeden ze spotów telewizyjnych kampanii. Przykładem mogą być zorganizowane niedawno pod Moskwą, prestiżowe targi lotnicze MAKS, na których po raz pierwszy zaprezentowany został samolot polskiej konstrukcji. Zaprojektowana i wyprodukowana w Bielsku-Białej Orka EM-11C jest czteromiejscowym samolotem, który wykorzystywany może być jako podniebna limuzyna i, który już wzbudził spore zainteresowanie.

Więcej informacji dotyczących działań pod hasłem „Kupuj Nasze.PL – Są powody do dumy” znaleźć można na stronie www.kupujnasze.pl Tam również znalazło się więcej przykładów polskich osiągnięć wysokiego pułapu oraz inne ciekawe informacje.