MURATOR S.A. rozpoczął współpracę z SARE

MURATOR S.A. podpisał umowę z agencją e-mail marketingu SARE. Zgodnie z porozumieniem, od początku lipca, dziesięć newsletterów wydawcy takich tytułów jak „Super Express” czy „Podróże” jest dystrybuowanych poprzez autorski system do obsługi elektronicznych wysyłek SARE.Po stronie wydawnictwa MURATOR postanowienia umowy realizuje Dział Projektów Internetowy. System SARE jest wykorzystywany do dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych takich serwisów jak:

  1. www.muratordom.pl – serwis budowlano-wnętrzarski (2 newslettery Muratordom oraz Centrum Zakupów)
  2. www.muratorplus.pl/ – serwis dla profesjonalistów z rynku budowlanego
  3. www.architekturamurator.pl – serwis dla architektów i projektantów wnętrz
  4. www.dlarodzinki.pl/ – serwis internetowy dla młodych rodziców
  5. www.podroze.pl/ – serwis o podróżowaniu
  6. www.se.pl/ – portal informacyjno-rozrywkowy
  7. www.urzadzamy.pl/ – serwis poświęcony urządzaniu wnętrz
  8. www.wymarzonyogrod.pl/ – serwis dla pasjonatów ogrodnictwa.
  9. www.poradnikzdrowie.pl – serwis dla kobiet

„Cieszymy się, że udało się nam pozyskać tak wymagającego klienta jakim jest MURATOR. Wielorakość newsletterów wysyłanych przez wydawnictwo wymaga użycia zaawansowanych narzędzi. Dziś w wysyłkach elektronicznych nie chodzi tylko o samą dystrybucję, ale także o analizę efektów i możliwość szybkiego podejmowania decyzji na podstawie zebranych danych. Miedzy innymi te funkcje zapewnia nasz system obsługi wysyłek SARE” – powiedział Krzysztof Dębowski, dyrektor zarządzający SARE.

Zgodnie z umową, SARE obsługuje bazę danych MURATORA S.A., w której zgromadzonych jest obecnie ponad siedemdziesiąt tysięcy adresów e-mail. Co miesiąc generowowanych jest ponad osiemdziesiąt mailingów. W tej liczbie poza cyklicznymi newsletterami znajdują się także mailingi reklamowe.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu