Już 20 000 użytkowników skupia się wokół portalu misjatata.pl

przez | 27/08/2009

Portal misjatata.pl po kwartale funkcjonowania przekroczył pułap 20 000 unikalnych użytkowników. Potwierdza to założenia twórców serwisu, że w świecie Internetu brakowało miejsca dedykowanego osobom sympatyzującym z tematyką ojcostwa, przekonanych, że FAJNIE BYĆ TATĄ.Ciekawostką jest, że idea portalu gromadzi wokół siebie również wiele kobiet. To często one zgłaszają na forum pytania o zagadnienia ważne dla związku czy rodziny, a panowie dzięki temu mogą porozumiewać się w obrębie tematów, których sami pewnie by nie podjęli. Można znaleźć tam szereg praktycznych, ale i kontrowersyjnych wątków, od problemu z uzależnieniami, przez kłopoty z przeklinającym dzieckiem, do lżejszych, typu „Jak leczyć kaca?”. Portal staje się zatem, zgodnie z założeniami, integratorem wymiany poglądów i platformą przekazywania informacji związanych z tematyką ojcostwa.

W celu uatrakcyjnienia oferty oraz zapoznania się z naszymi użytkownikami, zainicjowaliśmy serię ciekawych konkursów foto: „Ważny kadr Tata i dziecko”, „Wykapany tatuś”, na które napłynęło mnóstwo pięknych i urzekających zdjęć. Laureaci zostali (i będą w dalszym ciągu, bo konkurs Ważny kadr ma charakter ciągły, z comiesięcznym wyborem laureata) nagradzani ciekawymi upominkami. We wrześniu ruszy kolejny konkurs, tym razem o charakterze literackim. Szczegóły wkrótce.

Użytkownicy spędzają na stronach portalu średnio ponad 4,5 minuty, a ich liczba przyrasta dynamicznie z dnia na dzień. 80% logowań pochodzi z terytorium Polski, natomiast istnieje coraz większe zainteresowanie internautów z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz Stanów Zjednoczonych.

W działalność portalu zaangażowało się kilka podmiotów, które dzięki takim aktywnością kreują swój wizerunek na rynku. Są to Agencja Reklamowa Streetcom oraz GPD, a także producent zdrowych herbat BELIN. Mamy oczywiście nadzieję skupiać wokół siebie coraz większą liczbę firm i instytucji zainteresowanych działaniami na rzecz ojców.

Twórcy portalu nie zapominają o wspieraniu ciekawych wydarzeń z życia ojców i dzieci. Tak było podczas Dnia Dziecka w Zespole Szkół Specjalnych nr 103 w Poznaniu, na który to przygotowaliśmy upominkowe kubki dla uczniów uczestniczących w Festynie Radości „Świat się kręci”.