Cisowianka 0,33 dedykowana Sudanowi do zlokalizowania na Zumi.pl

przez | 27/08/2009

Pierwszy polski lokalizator internetowy dołączył do grona partnerów akcji „Woda dla Sudanu” organizowanej przez Polską Akcję Humanitarną i Cisowiankę. Dzięki Zumi.pl internauci z łatwością będą mogli odszukać sklepy w których dostępna jest butelka wody w całości dedykowana PAH.

„Cisowianka”, „Woda dla Sudanu”, „Kampania Wodna” – po wpisaniu tych haseł w wyszukiwarkę Zumi.pl pojawi się mapa z lokalizacją sklepów w których można zakupić małą butelkę Cisowianki. Miejsca te zostaną oznaczone specjalną ikonką zawierającą informację, że dany sklep wspiera akcję. Ikonka informacyjna pojawi się także po wpisaniu nazwy sklepu uczestniczącego w akcji, np. wpisując „MarcPol” i wybierając Warszawę zobaczymy lokalizacje sklepów tej sieci wraz ze znaczkiem informującym o możliwości zakupu butelki 0,33. W tej chwili w bazie znajduje się ponad 3000 punktów sprzedaży.

WODA DLA SUDANU NA ZUMI.PL

Zumi.pl wesprze także akcję reklamowo. Będzie to kilka rozłożonych w czasie odrębnych kampanii w tzw. Navi Box-ie. Współpraca z lokalizatorem ma charakter długofalowy.

Dotychczas uczestniczyliśmy w kampaniach społecznych wspierając je głównie reklamowo. Współpraca w ramach „Wody dla Sudanu” daje nam szansę pokazania możliwości lokalizatora internetowego. Cieszymy się, że dzięki Zumi.pl każdy za pomocą jednego kliknięcia może odnaleźć najbliższy sklep oferujący Cisowiankę dedykowaną akcji. – mówi Mateusz Boczar z Zumi.pl.

Akcja ,,Woda dla Sudanu” Polskiej Akcji Humanitarnej i Cisowianki jest częścią Kampanii Wodnej prowadzonej przez PAH od 2004 r. Głównym celem kampanii jest zwrócenie uwagi na jeden z największych globalnych problemów związany z dostępem do wody pitnej. Obecnie aż jedna szósta ludzi na świecie cierpi z powodu pragnienia. Najtragiczniejsza sytuacja występuje w Afryce. Właśnie dlatego pozyskane fundusze będą skierowane w rejon Sudanu Południowego. W ciągu pierwszych miesięcy trwania akcji „Woda dla Sudanu” Cisowianka i PAH zebrały wystarczające środki na budowę pierwszej z 11 planowanych studni, która stanie się źródłem wody dla ok. 1000 osób.

Partnerami trwającej od listopada 2008 roku akcji „Woda dla Sudanu” są: telewizja TVN, National Geographic Channel, Clear Channel, Polskie Radio oraz Onet.pl. Patronami wspierającymi są: lokalizator internetowy Zumi.pl oraz magazyn MaleMen. Obsługą PR Kampanii zajmuje się agencja Papaya Group.