Byss nawiązuje współpracę z UPC

By | 27/08/2009

Agencja interaktywna byss rozpoczęła współpracę z największym operatorem kablowym w Polsce – UPC Polska, wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, Internetu i usług telefonicznych. W ramach trwającej od czerwca współpracy, byss zajmuje się bieżącą obsługą akcji promocyjnych firmy oraz realizacją nowych projektów w obrębie serwisu www.upc.pl.

Do chwili obecnej agencja przygotowała kreacje kilku akcji promocyjnych, m.in.: Przenieś numer do UPC, Internet szybki jak błyskawica, 1+1=3 – zamów 3 usługi płać za dwie oraz konkurs 3×3 – wygraj wyjazd na koncert Beyoncé do Londynu. W planach są kolejne kampanie promocyjne, których przygotowaniem od strony wizualnej oraz obsługą również zajmie się byss.

– Celem naszych działań jest aktywne wspieranie UPC Polska w dalszym umacnianiu pozycji wiodącego dostawcy kablowej potrójnej usługi i jednego z największych dostawców Internetu w Polsce – mówi Daniel Czapiewski, Dyrektor Strategiczny agencji.