aPRopo – Blog Agencji Prelite Public Relations

przez | 27/08/2009

Po umieszczeniu archiwalnych numerów magazynu branżowego Piar.pl, oficjalna strona poznańskiej agencji Prelite Public Relations (www.prelite.pl) powiększyła się o kolejny element – firmowego bloga „aPRopo”. Będzie to kolejne źródło przydatnych informacji na temat nauki i praktyki Public Relations.

APRopo będzie wyróżniać się na tle innych blogów o tematyce PR, m.in. dzięki publikowaniu na nim wyników i opracowań badań naukowych. Prezesi agencji Prelite, dr Waldemar Rydzak i dr Jacek Trębecki, są wykładowcami Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i czynnie biorą udział w przeprowadzanych na skalę krajową i międzynarodową badaniach naukowych z dziedziny komunikowania. Zdobyta podczas pracy naukowej wiedza będzie teraz publikowana i udostępniona internautom za pośrednictwem bloga.

Pierwszy wpis dotyczy wyników badań prof. Ansgara Zerfassa „Trends In Communication Management and Public Relations” w kontekście Polski. Opracowanie zostało przygotowane w oparciu o dotychczas niepublikowane dane, udostępnione jedynie członkom zespołu badawczego. – Dzięki naszej pracy naukowej mamy możliwość analizy wyników różnych badań i wyjaśnienia zjawisk, z którymi spotykamy się podczas współpracy z klientami naszej agencji. Niekiedy są to bardzo ciekawe, niedostępne innym informacje, tak jak w przypadku badań Zerfassa dla Polski. Dlatego postanowiliśmy wykorzystać naszego bloga do pokazania tych oraz innych wyników szerszej publiczności – mówi dr Waldemar Rydzak, prezes agencji Prelite.

Oprócz bloga o tematyce PR, od czerwca na stronie agencji umieszczane są archiwalne numery branżowego magazynu Piar.pl. – Mamy nadzieję, że osoby odwiedzające naszą stronę znajdą na niej interesujące informacje związane z tematyką Public Relations i będą aktywnie uczestniczyć dyskusjach na naszym blogu – dodaje Rydzak.

W czasie wakacyjnym na stronie www.prelite.pl, co dwa tygodnie pojawiają się dwa archiwalne numery magazynu Piar.pl.