Philipiak Polska rozwija sieć tradycyjnej sprzedaży

Po warszawskim centrum handlowym „Reduta”, firma Philipiak Polska, jeden z liderów marketingu bezpośredniego na polskim rynku, otworzyła kolejny salon firmowy. Tym razem w centrum Łodzi – przy ul. Piotrkowskiej 204/210. Do końca roku powstaną jeszcze placówki w Krakowie i Wrocławiu.W nowoczesnych salonach klienci mogą zapoznać się z możliwościami, jakie dają ekskluzywne serie naczyń kuchennych Philipiak. Dostępna jest w nich także marka I Disegno, w której skład wchodzą ekskluzywne serie porcelany, gustowne zestawy sztućców oraz noże ceramiczne. W ofercie znajdują się również produkty Linea Natura – seria naturalnych kosmetyków ziołowych.

Philipiak Polska istnieje od 2001 roku i skupia w sobie kilka prestiżowych marek: Philipiak, I Disegno, Linea Natura, Kallman, Prosense. Łączy je najwyższa jakość, ekskluzywny styl oraz dbałość o zdrowie.

Otwarcie sklepów jest elementem strategii marketingowej, która zakłada ciągły rozwój kanałów sprzedaży i budowanie pozycji lidera w branży. Firma Philipiak Polska prowadzi też w 2009 r. ogólnopolską kampanię reklamową obejmującą telewizję, prasę i outdoor.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu