Nowy klient agencji Effectica Direct

przez | 26/08/2009

Effectica Direct wygrała przetarg rozpisany przez PPG Deco Polska (Dekoral) na przeprowadzenie kampanii B2B, skierowanej do firm budowlanych specjalizujących się w malowaniu wnętrz i elewacji.

Kampania promocyjna pod hasłem ”12 powodów by odwiedzić Centra Dekoracyjne” ma na celu zdobycie nowych klientów dla Centrów Dekoracyjnych oferujących specjalistyczne farby Dekoral Professional oraz Sigma. Rozpoczęta 15 lipca kampania będzie kontynuowana do 30 września 2009 roku.

Agencja Effectica Direct odpowiedzialna jest za koncepcję kampanii, produkcję i wysyłkę materiałów oraz raportowanie jej przebiegu.

Komunikacja oparta jest na zestawie ofert specjalnych dla wybranych klientów PPG Deco Polska przedstawionych w formie książeczki nawiązującej do próbnika barw, wykorzystywanego przy doborze koloru farby. Specjalistyczny system kodowania kuponów rabatowych gwarantuje pełną kontrolę przebiegu akcji oraz umożliwia analizę jej efektywności.

Żadna z firm nie znalazła się w bazie przypadkowo. Wysyłkę poprzedził telemarketing, mający na celu selekcję klientów, przez co przesyłki skierowano tylko do firm spełniających kryteria kampanii.

Osoby odpowiedzialne za kampanię:

  • Po stronie Klienta: Marta Wrzaszcz – Junior Brand Manager
  • Po stronie Agencji:
  • Beata Koleśnik – Art Director
  • Łukasz Maścianica – Senior Copywriter
  • Grzegorz Emanowicz – Dyrektor Effectica Direct