„Sprzedaż przez edukację” – nowy projekt Digital One dla marki Orange

przez | 26/08/2009

Jedynie kilka procent użytkowników korzysta z zaawansowanych funkcji i pełnych możliwości smartfonów. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Digital One, jest to spowodowane przede wszystkim brakiem odpowiedniej wiedzyNa podstawie przeprowadzonych analiz zespół Digital One przygotował strategię sprzedaży smartfonów przez Internet. W pierwszej kolejności realizowane są dwa projekty dla telefonów firmy HTC. Modele Touch HD i Magic oferowane przez Orange to bardzo nowoczesne urządzenia, które poza doskonałym połączeniem z siecią (transmisje: GPRS, EDGE i UMTS, HSDPA) umożliwiają m.in. przeglądanie dokumentów Word, Excel i PDF (HTC Magic) oraz edycję dokumentów pakietu Microsoft Office Mobile – Word, Excel, PPT (HTC Touch HD), synchronizację wszystkich kont email, oglądanie filmów i zdjęć w wysokiej rozdzielczości na dużych (3,8 i 3,2 cala) wyświetlaczach, korzystnie z nawigacji satelitarnej etc. Jednak nieliczni posiadacze tak zaawansowanych technologicznie aparatów wiedzą o ich możliwościach i potrafią je wykorzystać w praktyce.

Drugi kluczowy element projektu to afiliacyjna kampania sprzedażowa, gdzie podstawę stanowi nowoczesny landing page. Strona posiada sekwencję wideo, prezentującą wybrane zalety aparatu a także podkreśla wyjątkowo atrakcyjną ofertę handlową, która ma pozyskać nowych klientów na usługi B2B Orange.