Siódemka S.A. wyróżniona Złotym Laurem Klienta 2009

przez | 24/08/2009

Siódemka S.A. została wyróżniona Złotym Laurem Klienta 2009” w kategorii „Usługi kurierskie – przesyłki krajowe”. Ta prestiżowa nagroda przyznawana jest produktom, usługom oraz markom, które cieszą się największym zaufaniem konsumentów na krajowym rynku.Otrzymane wyróżnienie jest dla nas szczególnie cenne, bo przyznane zostało przez samych konsumentów. To oni zdecydowali, że nasza marka zasługuje na „Laur Konsumenta 2009”. Nagroda jest dużym kredytem zaufania, za który w imieniu Spółki dziękuję. Prestiżowy tytuł dowodzi trafności przyjętej strategii rozwoju Siódemki i z pewnością potwierdza wysoką jakość naszych usług. – wyjaśnia Krzysztof Pawłowski, Członek Zarządu Siódemka S.A.

W tym roku nagrody zostały przyznane już po raz piąty. Celem projektu jest bieżąca analiza polskiego rynku konsumenckiego i wyłonienie najpopularniejszych firm, produktów i usług w poszczególnych branżach. Zwycięzców wybierają sami konsumenci w specjalnie przygotowanych ankietach, co pozwala na odzwierciedlenia występujących na rynku tendencji.