Heineken i Liga Mistrzów UEFA – nowa jakość dla fanów piłki nożnej

przez | 21/08/2009

Firma Heineken®, która po raz piąty została sponsorem Ligi Mistrzów, ogłosiła początek nowej kampanii na sezon 2009/2010 o nazwie ”The Heineken Star Experience”. Heineken jeszcze bardziej przybliży Ligę Mistrzów UEFA kibicom poprzez nowe doświadczenia związane z oglądaniem spotkań piłkarskich oraz zachęcenie fanów piłki nożnej do dzielenia się wrażeniami z najpopularniejszych klubowych rozgrywek.

„Chcemy zainspirować fanów piłki nożnej na całym świecie do tego, aby oglądając mecze dawali z siebie wszystko, spotykali się z przyjaciółmi, z przyjemnością i odpowiedzialnie pili Heinekena oraz przeżywali niesamowite chwile podczas rozgrywek klubowych na światowym poziomie” – powiedział Hans Erik Tuijt, Dyrektor ds. Aktywacji Heinekena (Global Manager Heineken Activation).

Heineken otworzy ten sezon Champions League nową kampanią reklamową 10-sekundowych spotów typu “break bumper”, w wielu krajach połączonych z 30-sekundowym spotem telewizyjnym. Spoty będą emitowane w trakcie meczów na żywo i programów komentatorskich na całym świecie. Każdy spot typu “break bumper” przedstawia grupę fanów pokazujących, jak wiele z siebie dają podczas meczu – tak jak piłkarze na boisku.

”Star Experience” w trakcie sezonu: nagrody, zwiedzanie, finały

W tym sezonie Heineken chce zaoferować fanom piłki nożnej możliwość oglądania rozgrywek w najlepszym wydaniu z bliska, na własne oczy. Dzięki Heineken Star Seats oraz Back Stadium Passes kibice mogą wygrać bilety na mecze Ligi Mistrzów oraz wejściówki na zwiedzanie stadionów, zorganizowane wyłącznie dla wybranych. Tacy kibice będą również mogli obserwować z bliska rozgrzewki piłkarzy. Ponadto Heineken daje fanom piłki nożnej możliwość zamiany pokoju dziennego swojego mieszkania w salon dla gwiazd UEFA (UEFA Champions League Star Lounge).

W trakcie fazy pucharowej Heineken planuje tournée Pucharu Ligi Mistrzów po USA, aby miłośnicy futbolu mogli osobiście zobaczyć to słynne sportowe trofeum. W ramach Star Final Heineken przygotował dla kibiców niezapomniane wrażenia – możliwość obejrzenia finałów w wyjątkowym miejscu na świecie. W zeszłym sezonie ponad 350. fanów, wybranych w ramach konkursu internetowego spośród 250 000 osób, oglądało finały na tropikalnej plaży w Tajlandii. Goście Heinekena zobaczą także najsłynniejsze kluby i najlepszych piłkarzy świata grających w Finale Ligi Mistrzów UEFA w Madrycie w roku 2010.

Para doskonała: Heineken i Liga Mistrzów

Sponsoring Ligi Mistrzów UEFA odgrywa ważną rolę w strategii marketingowej marki Heineken. „Heineken i Liga Mistrzów to perfekcyjnie dobrana para. Liga Mistrzów to europejska piłka nożna na najwyższym poziomie i największe wydarzenie sportowe na świecie. Heineken to najcenniejsza międzynarodowa marka piwa premium świata. Dzięki Heineken Star Experience chcemy zaproponować fanom zupełnie nowy wymiar przyjemności czerpanej z oglądania Ligi Mistrzów” – dodaje Hans Erik Tuijt.

Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny (Enjoy Heineken Responsibly)

Heineken będzie w dalszym ciągu łączył program odpowiedzialnego spożywania alkoholu ze sponsorowaniem Ligi Mistrzów UEFA. Na jednym z trzech billboardów na obwodzie każdego stadionu, na którym odbędą się rozgrywki UEFA, zostanie umieszczony napis “Enjoy Responsibly”. Będzie on stanowił uzupełnienie standardowych billboardów Heinekena. W trakcie rozgrywek zostanie również wyemitowany wielokrotnie 5-sekundowy spot typu “match bumper” w ramach programu Enjoy Heineken Responsibly. Szacunkowo w każdym tygodniu rozgrywek zobaczy go 150 mln widzów.