Grupa Żywiec – przetarg: domy mediowe

przez | 21/08/2009

Zgodnie z podawanymi wcześniej informacjami, w tym tygodniu rusza przetarg mediowy Grupy Żywiec. Przetarg będzie dotyczył przyszłorocznej współpracy i obejmował całość mediów.

Do przetargu zaproszono 5. domów mediowych: Macroscope OMD, MediaCom, Mindshare, Universal McCann i ZenithOptimedia (obecnie współpracujący z Grupą Żywiec). Zaproszone przez Grupę Żywiec agencje działają w ramach międzynarodowych sieci z dostępem do światowego know-how, dysponują szerokim portfolio usług i narzędzi a także należą do różnych grup negocjacyjnych. Wybór został dokonany w oparciu o ustalone wcześniej kryteria wspólnie z audytorem IAM.

Dotychczasowy partner w planowaniu i zakupie reklamy zewnętrznej (Media Concept) będzie współpracował z Grupą Żywiec do końca tego roku. Planowany termin rozstrzygnięcia przetargu to koniec listopada br. O kolejnych etapach przetargu będę Państwa informował na bieżąco.

Grupa Żywiec jest producentem tak znanych marek piwnych jak Heineken, Żywiec, Warka, Tatra, Strong, Desperados, Specjal i Królewskie.