Dawid Trzeciak zajmie się marketingiem partyzanckim

przez | 21/08/2009

Dawid Trzeciak od ponad roku związany z Adv.pl jako Strategy Manager z końcem sierpnia kończy współpracę z agencją, a poświęci się profesjonalnemu i skutecznemu wykorzystaniu alternatywnych kanałów komunikacji marketingowej w Internecie.

„Praca w Adv.pl była dla mnie niezwykle cennym doświadczeniem. Stwierdziłem jednak, że przyszedł czas na przekucie mojej pasji związanej z viral marketingiem, buzzem i social mediami w business. Od kilku lat prowadzę bloga www.guerrilla-marketing.pl, na którym systematycznie oceniam i analizuje najnowsze trendy związane z marketingiem partyzanckim. W połączeniu mojej wiedzy specjalistycznej oraz doświadczenia wyniesionego z pracy strategicznej dla Klientów Adv.pl widzę potencjał. Rynek agencji czy firm consultingowych zajmujących się alternatywnym marketingiem jest wciąż nienasycony. Ważna okazuje się jeszcze edukacja marketerów i poparcie odbiorców dla w pełni profesjonalnych działań z zakresu guerrilla marketingu” – mówi Dawid Trzeciak.

Aktualnie trwają prace nad nową odsłoną bloga Guerilla-Marketing.pl, który oprócz redesignu zaoferuje czytelnikom o wiele więcej treści. Adv.pl planuje dalszą współpracę z Dawidem Trzeciakiem na zasadach partnerstwa.