Piast zaprasza na międzynarodowe zawody jeździeckie

przez | 20/08/2009

W dniach 21 – 23 sierpnia, w Strzegomiu, rozegrany zostanie pierwszy w Polsce Finał Pucharu Świata we Wszechstronnym Konkursie Konia Wierzchowego (WKKW). Te spektakularne, jedne z najbardziej prestiżowych na świecie zawody jeździeckie, odbędą się przy wsparciu marki Piast, należącej do Carlsberg Polska. Piast konsekwentnie od kilku lat sponsoruje WKKW w Strzegomiu.

Finał Pucharu Świata we Wszechstronnym Konkursie Konia Wierzchowego na strzegomskim hipodromie to wielkie i emocjonujące widowisko, podczas którego goście, miłośnicy jeździeckich popisów będą mieli okazję zobaczyć czterdziestu najlepszych światowych zawodników WKKW, rywalizujących o jedno z najcenniejszych jeździeckich trofeów na świecie – Puchar Świata.

Marka Piast przygotowała w ramach crossu specjalną przeszkodę zbudowaną z pięćdziesięciu kegów piwa, a także ogródek piwny, w którym widzowie WKKW będą mogli przy kuflu piwa Piast podziwiać piękną scenerię, w której będą odbywać się te widowiskowe zawody.

„Tegoroczny Finał Pucharu Świata w WKKW to pierwsze tak prestiżowe widowisko jeździeckie, nie tylko w historii Dolnego Śląska, ale i Polski. Marka Piast na stałe wpisała się w sportowy i kulturalny krajobraz regionu, dlatego też nie mogło nas zabraknąć podczas tej wielkiej jeździeckiej gali, dzięki której Polska i Strzegom staną się na okres trzech dni światową stolicą, tej widowiskowej rywalizacji sportowej.” – mówi Małgorzata Lisowska, Brand Manager marki Piast.

Puchar Świata we Wszechstronnym Konkursie Konia Wierzchowego to cykl 10 imprez kwalifikacyjnych rozgrywanych na całym świecie w okresie od marca do sierpnia.

Cykl ten kończy finał, w którym udział bierze 40 zawodników, z największą ilością punktów uzyskanych w kolejnych zawodach pucharowych. Zawody w Strzegomiu są zakończeniem całego cyklu i tym samym wyłonią zdobywcę Pucharu Świata WKKW.

Sponsoring Finału Pucharu Świata we Wszechstronnym Konkursie Konia Wierzchowego przez markę Piast komunikowany będzie na materiałach promocyjnych przygotowanych przez organizatorów, między innymi poprzez outdoor.