Nowy produkt IT w portfolio usług arvato

przez | 20/08/2009

Arvato services Polska, lider w dziedzinie kompleksowych rozwiązań outsourcingowych, stworzyło nowy produkt – platformę CRM arvato.box dostępną przez Internet.

arvato services Polska cały czas powiększa spektrum swoich usług outsourcingowych w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku oraz klientów. Platforma CRM arvato.box jest kolejnym krokiem na tej drodze. Aplikacja oferuje kilka modułów dostępnych przez Internet. Jej podstawową funkcją jest zarządzanie bazą danych klientów począwszy od wprowadzania i edycji danych, po segmentację. Dodatkowo oferuje moduły zarządzania marketingiem oraz zarządzania programem lojalnościowym.

Moduł zarządzania marketingiem pozwala na tworzenie kampanii marketingowych składających się z wielu akcji wychodzących i przychodzących. arvato oferuje również realizację tych akcji przez obsługę personalizowanej korespondencji masowej oraz wprowadzanie ankiet i kuponów.

Moduł zarządzania programem lojalnościowym odpowiada za obsługę systemową programu lojalnościowego. Można za jego pomocą zarządzać katalogiem nagród, przyznawać punkty, wprowadzać zamówienia oraz śledzić realizację przesyłek. Umożliwia również interakcję z uczestnikami programu dzięki udostępnionej dla nich strony WWW. Mogą oni sami sprawdzić stan zgromadzonych punktów, a także wybierać i zamawiać nagrody.

Dodatkowo arvato.box pozwala na integrację z innymi usługami obsługiwanymi w arvato, takimi jak call center, logistyka czy usługi higieny danych np. deduplikacja.

– Pion IT w arvato zarządza wieloma aspektami związanymi ze wsparciem oraz obsługą informatyczną firm i projektów. Zajmujemy się m.in. projektowaniem systemów obsługujących realizowane przez firmę operacje outsourcingowe oraz konsultingiem SAP. arvato.box, będące naszym ostatnim rozwiązaniem, pozwala wykorzystać nasze dotychczasowe doświadczenia i zintegrować je w jednej aplikacji – mówi Krystian Brydzki, Dyrektor Pionu IT w arvato services Polska.

Ostatnio platforma arvato.box została wdrożona w Mercedes-Benz Polska. W ramach zawartej umowy, aplikacja wykorzystywana jest do zarządzania bazą danych klientów oraz ich pojazdów, a także do prowadzenia kampanii marketingowych, w tym badania satysfakcji klienta.

– Do obsługi klienta przywiązujemy w Mercedes-Benz szczególną wagę. Dlatego zdecydowaliśmy się powierzyć opiekę nad bazą danych oraz prowadzeniem kampanii marketingowych firmie, która przekonała nas jakością oferowanych usług oraz wysokimi standardami w zakresie bezpieczeństwa danych – mówi Artur Konarski, Senior Manager