Słodki klient Sigmy

przez | 19/08/2009

Agencja Sigma International (Poland) rozpoczęła w sierpniu współpracę z firmą Propharma, dystrybutorem naturalnych miodów Manuka z Nowej Zelandii.

Działania agencji obejmują strategiczne doradztwo komunikacyjne, a także zarządzanie relacjami z mediami. Z ramienia agencji, działania zespołu dedykowanego Propharmie koordynuje wicedyrektor agencji Dorota Linke.

„Coraz większe zainteresowanie miodami Manuka skłoniło nas do podjęcia współpracy z profesjonalną firmą, która pomoże nam w dotarciu do potencjalnych odbiorców naszych produktów. Wybraliśmy Sigmę, wierząc, że bogate doświadczenie agencji w branży zdrowotnej przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności naszej marki na rynku” – mówi Maciej Olczyk, Prezes Zarządu Propharma Sp. z o.o.

Miody Manuka to antybiotyki przyszłości. Te w 100% naturalne produkty pochodzą z nowozelandzkiego drzewa herbacianego – Manuka. Posiadają silne właściwości antybakteryjne, przeciwzapalne i przeciwgrzybiczne. Są stosowane w takich schorzeniach i przypadłościach, jak: gronkowiec i trądzik, wrzody żołądka, bóle gardła i żołądka, infekcje gardła i nosa, trudno gojące się rany, egzema, odleżyny, bakterie streptokoki, zespół jelita nadwrażliwego, choroby nowotworowe, zapalenie dziąseł.