Prosto z pociągu do Eskadry Events

przez | 19/08/2009

Eskadra Events rozwija się i wciąż rozbudowuje zespół. Po czerwcowym wzmocnieniu przyszedł czas na kolejne: do załogi Eskadry Events dołączyła Agata Pawłowska. Nowa pilotka objęła funkcję Account Managera.

Agata Pawłowska jest absolwentką Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego. Przed dołączeniem do Eskadry zdobywała doświadczenie m.in. jako starszy specjalista ds. marketingu w PKP Intercity SA, gdzie była odpowiedzialna za organizację i koordynację działań komunikacyjnych oraz wizerunkowych spółki: organizowała eventy korporacyjne (pikniki, bale), koordynowała prace nad projektem „Wagon filmowy Orange Kino Letnie”, współredagowała też magazyn pokładowy „W Podróży” i współpracowała przy tworzeniu strony internetowej przewoźnika.

„Dynamiczny rozwój Eskadry Events wymaga od nas ciągłego poszerzania zespołu specjalistów. Szukamy najlepszych fachowców, dlatego postawiliśmy na Agatę. W tej branży nie wystarczy jednak tylko wiedza i umiejętności. Liczą się cechy, z którymi człowiek musi się po prostu urodzić: intuicja, kreatywne podejście i elastyczność w działaniu. Takie zalety odnaleźliśmy u Agaty. Zwłaszcza ostatnia z tych cech liczy się w sytuacjach, kiedy szybkie podejmowanie efektywnych kroków jest niezbędne dla zapewnienia sukcesu eventu.” – powiedział Wojciech Cłapiński, dyrektor Eskadry Events.

Do zadań Agaty Pawłowskiej w Eskadrze Events będzie należała koordynacja projektów, współpraca z klientami agencji i podwykonawcami.

Eskadra Events działa na rynku od 2005 roku, jest członkiem prestiżowego stowarzyszenia Event Marketing Institute i jedną z najbardziej cenionych agencji eventowych w Polsce. Najnowsze wyróżnienia dla firmy to m.in. nagroda w kategorii „Eventy” Gali OOH! Awards oraz tytuł BizTrendy 2008 w konkursie organizowanym przez miesięcznik Business Media (kategoria „Eventy/miejsca”).

Eskadra Events działa w strukturach Grupy Komunikacyjnej Eskadra – konsorcjum, które w rankingu Media & Marketing Polska uzyskało tytuł „Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku 2008″.