Konkurs dla wydawców Novem

przez | 19/08/2009

Novem – firma działająca w obszarze performance marketingu – zaprosiła wszystkich wydawców ze swojej sieci afiliacyjnej do aktywnego udziału w programach partnerskich opartych o mechanizm reklam ofertowych, czyli tzw. „feedów”. Na najaktywniejszych wydawców czekają nagrody, m.in. netbook HP.

Wszyscy wydawcy, którzy do 10 września br. uzyskają co najmniej 30 unikalnych kliknięć w programach wykorzystujących reklamy ofertowe, a także wypowiedzą się na temat dotychczasowej współpracy z Novem, będą mieli szansę dodać do swoich zysków ze strony internetowej jedną z nagród konkursowych. Autor najciekawszej wypowiedzi otrzyma netbook HP Compaq, natomiast czterdziestu kolejnych wyróżnionych wydawców otrzyma nagrody dodatkowe.

Reklamy ofertowe podnoszą skuteczność przekazu reklamowego, a ich mechanizm opiera się na tzw. „feedach” produktowych (opis, zdjęcie, cena, link do strony z produktem w sklepie), które znacząco uzupełniają informację o reklamowanym produkcie. Dzięki temu, wydawca w prosty sposób może wybrać i dopasować promowane produkty do grupy użytkowników swojego serwisu internetowego. Trafność doboru reklam, które mają szansę zainteresować konkretną grupę docelową, prowadzi do większych zysków dla wydawców stosujących „feedy”.

Novem zrzesza w swojej sieci afiliacyjnej ponad 150 tys. stron internetowych. Ich właściciele mają do wyboru ponad 80 programów partnerskich, które mogą dobierać pod kątem tematyki swojego serwisu. Dla ułatwienia codziennej współpracy pomiędzy wydawcami a reklamodawcami, Novem udostępniło też ostatnio autorski system informatyczny, który zautomatyzował rozliczenia.