EuroBook ogłasza koniec kryzysu

przez | 19/08/2009

Pod tym hasłem rozpoczęła się pierwsza kampania telewizyjna portalu internetowego EuroBook.pl. Spot emitowany jest na antenach jednych z największych, ogólnopolskich stacji telewizyjnych – Polsat oraz w kanałach tematycznych Polsat News oraz od 1-go września TV Biznes. Kampania ruszyła 7 lipca. Firma zakupiła ponad 1000 spotów reklamowych w ciągu kilku miesięcy. Billboardy sponsorskie pojawiają codziennie po głównym wydaniu Wydarzeń przed prognozą pogody, w zapowiedziach Studia F1 przed wszystkimi wakacyjnymi wyścigami Formuły 1 oraz kilkakrotnie w ciągu dnia w kanale informacyjnym Polsatu przed prognozą pogody.

Obecność EuroBook.pl w telewizji została wzmocniona akcją outdoorową na terenie Warszawy, Łodzi, Gdańska, Wrocławia i Poznania. Billboardy zawierają to samo przesłanie Ogłaszamy koniec kryzysu.

EuroBook to nowatorski portal internetowy będący liderem na rynku e-biznesu w branży wyszukiwarek internetowych. Polityką firmy jest wsparcie i promocja polskich przedsiębiorstw na rynku krajowym oraz europejskim. Portal internetowy EuroBook jako jedyny wprowadził zagraniczne domeny umożliwiając polskim biznesmenom dotarcie z reklamą poza granice naszego kraju.