TurboDymoMan w 36.6 – bohater, który nigdy nie został pokazany w komiksach

Na potrzeby nowej kampanii marki 36.6 Agencja Team One powołała do życia nowego superbohatera. TurboDymoMan – o 50% silniejszy, o 50% szybszy i o 50% mądrzejszy! Bohater, który nie ma sobie równych.

W zabawnych, 15-sekundowych spotach bohater pokazuje swoje „nadprzyrodzone” umiejętności, zawstydzając innych. Jeśli dziś rano przebiegłaś 10 km, TurboDymoMan bez najmniejszego zmęczenia przebiegnie 15, jeśli zjadłeś na śniadanie 4 jagodzianki, TurboDymoMan bez problemu zje 6!

Promowana w ten sposób oferta to 50% ekstra, czyli o połowę więcej do każdego doładowania konta.

Kampania obecna jest w TV, Internecie, outdorze i materiałach BTL-owych od 17 sierpnia.

36.6 to młodzieżowa marka prepaid firmy Polkomtel, lidera rynku zarówno w tym segmencie, jak i w całej kategorii telekomunikacyjnej. Agencja Team One obsługuje obie marki prepaidowe tego marketera (36.6 i Simplus).

  • Start kampanii: 17.08.2009
  • Przedstawiciel klienta: Paweł Patkowski, Hanna Jasińska
  • Przedstawiciel agencji: Marcin Jeziorski, Alicja Kseń
  • Dyrektor Kreatywny: Artur Dynowski
  • Team Kreatywny: Piotr Fuk, Tomasz Skorupa
  • Reżyseria: Sebastian Pańczyk
  • Produkcja: Papaya Films
  • Producent agencyjny: Jacek Daniel
  • Dom mediowy: Universal McCann

Oferta nie dotyczy doładowania dokonanego za punkty zgromadzone w Programie 5 Plus.