Nowa kampania Plusa dla Firm przygotowana przez Young & Rubicam

przez | 18/08/2009

Agencja Young & Rubicam zrealizowała kampanię reklamową nowej oferty Plusa dla Firm. Jest to kolejna akcja z wizerunkiem Kobiety Pracującej, w której postać wcieliła się Joanna Kurowska.Głównym przekazem przygotowanej przez Y&R kampanii jest trwałość i stabilność oferty Plusa dla Firm.

Kampania komunikuje najnowszą promocję, w ramach której Plus dla Firm oferuje swoim klientom „abonament na diecie”, czyli 20-procentowy rabat na abonament przez cały okres trwania umowy oraz nielimitowane rozmowy z 5 wybranymi osobami w sieci Plus. Dodatkowo telefon Nokia N85 dostępny jest już od 1 zł netto.

Oferta dotyczy również obecnych klientów, którym kończy się kontrakt.

Plus dla Firm proponuje im jeszcze bardziej atrakcyjne warunki współpracy.

Kampania reklamowa skierowana jest przede wszystkim do właścicieli firm jednoosobowych, najwyżej kilkuosobowych (głównie mężczyzn w wieku 30-49 lat), którzy szczególnie cenią sobie korzyści wypracowane dzięki długoterminowej współpracy oraz dodatkowe rabaty.

Kampania rozpocznie się 17 sierpnia i potrwa do 20 września.

Obejmie telewizję, radio, prasę oraz materiały POS.

Media zaplanował Universal McCann.