Mitsubishi wybiera OS3

przez | 18/08/2009

Agencja interaktywna OS3 multimedia wygrała przetarg na budowę serwisów internetowych dla Mitsubishi Motors w Polsce. Pierwszym zadaniem agencji będzie zaprojektowanie i przygotowanie serwisu korporacyjno-produktowego marki.

Ogłoszony przez Mitsubishi przetarg składał się z trzech etapów. Zaproszono do niego 5 czołowych agencji interaktywnych na polskim rynku. Oferta OS3 okazała się najlepiej spełniać oczekiwania Mitsubishi zarówno pod względem technicznym, komunikacyjnym, jak i biznesowym.

Nowy serwis Mitsubishi ma w sposób nowoczesny, z wykorzystaniem multimediów, prezentować ofertę koncernu, zachęcając użytkowników do interakcji.

Zakres prac powierzonych OS3 obejmuje m.in.: opracowanie szaty graficznej, logicznej architektury informacji i nawigacji na stronie, a także systemu zarządzania treścią. Agencja stworzy również konfigurator samochodów.

W ramach współpracy z Mitsubishi agencja OS3 multimedia odpowiedzialna będzie również za opiekę merytoryczną i techniczną nad serwisem, a także jego rozwój i rozbudowę w przyszłości o nowe moduły.