Twitterecenzja – część konkursu Filmowy Pościg Lata dla użytkowników Twittera

przez | 13/08/2009

Od poniedziałku (27.07) ruszyła „Twitterecenzja” – specjalna część konkursu Filmowy Pościg Lata dla użytkowników Twittera. Internauci mają za zadanie napisać recenzję filmu z gatunku, którego dotyczy w danym tygodniu konkurs Filmowy Pościg Lata. Długość recenzji wynosi maksymalnie 140 znaków i musi zawierać dopisek @CinemaCityPL. Wygrywa użytkownik, który napisze najciekawszą recenzję. Ogłoszenie nowego etapu i wyłonienie zwycięzcy w każdy poniedziałek do końca sierpnia.

Profil Cinema City na Twitterze: http://twitter.com/CinemaCityPL

Wielki wakacyjny konkurs Filmowy Pościg Lata Cinema City w tym roku wyjątkowo mocno zaistniał w Internecie. Wsparcie w społecznościach internetowych zapewnia między innymi Agencja Społem. Zwolenników bardziej tradycyjnej metody wymiany zdań i kontaktu z organizatorem zaproszono do udziału w oficjalnej grupie konkursu na serwisie Goldenline.pl, natomiast entuzjaści nowych rozwiązań dostali do dyspozycji kanał w serwisie Twitter. Akcji towarzyszy kampania na serwisie Goldenline.pl, oparta miedzy innymi na pierwszym w Polsce spersonalizowanym bannerze promującym kanał na Twitterze.

Bartek Skrobol