Ogilvy Interactive rozwija kompetencje w e-mail marketingu współpracując z SARE

przez | 13/08/2009

Ogilvy Interactive i SARE podpisały umowę o strategicznej współpracy dotyczącej działań z zakresu e-mail marketingu. Na jej mocy SARE wspiera Ogilvy Interactive w zakresie realizacji i doradztwa w komunikacji mailingowej i newsletterów. Agencje rozpoczęły współpracę od realizacji projektów dla SAP Polska.

Poza dostarczaniem zaawansowanych rozwiązań technologicznych do obsługi komunikacji newsletterowej i mailingowej SARE będzie ściśle współpracować z Ogilvy Interactive już na etapie przygotowywania ofert przetargowych i tworzenia strategii komunikacji uwzględniających pocztę elektroniczną. Ponadto SARE będzie odpowiedzialne za optymalizację kreacji mailingów, realizowanie wysyłek, przygotowywanie raportów, analiz i rekomendacji oraz prowadzenie regularnych szkoleń dla zespołu Ogilvy Interactive.

„Podstawą efektywnego prowadzenia biznesu jest skupienie się na tym na czym firma naprawdę się zna. Dlatego by świadczyć komplementarne usługi na najwyższym poziomie wybieramy do współpracy strategicznych partnerów. Są to firmy z dużym doświadczeniem w wąskich specjalizacjach. W przypadku poszerzenia kompetencji Ogilvy Interactive w zakresie e-mail marketingu wybór SARE był absolutnie oczywisty.” – powiedziała Małgorzata Skorwider, dyrektor zarządzająca Ogilvy Interactive.

„Silnymi stronami SARE jest doradztwo strategiczne oraz doświadczenie w realizacji skomplikowanych programów promocyjnych i konkursowych, w których wykorzystywane są bazy danych oraz analizy statystyk działań e-mailingowych. Jestem przekonany, że bliska współpraca naszych agencji zaowocuje zwiększeniem efektywności prowadzonych działań interaktywnych na rzecz klientów Ogilvy Interactive. Myślę, że połączenie sił obu zespołów spowoduje, że klienci naszego partnera w jeszcze większym stopniu niż dotychczas docenią potencjał e-mail marketingu, który przecież jest ogromny.” – powiedział Krzysztof Dębowski, dyrektor zarządzający SARE.

Jako ekspert i lider w dziedzinie e-mail marketingu SARE już od dłuższego już czasu wspiera w tym obszarze czołowe agencje interaktywne i domy mediowe, takie jak: ARC, ClickAd, IDMnet, mobijoy!, Insignia, OS3 multimedia oraz MRM Worldwide.