Seminarium prof. Philipa Kotlera

przez | 12/08/2009

14 września 2009 r. w Hotelu Marriott w Warszawie odbędzie się organizowane przez BIGRAM i Golden Mark  XXVIII seminarium z cyklu AUTORYTETY. Wydarzenie pod hasłem:  „Czas chaosu – czas nowych możliwości: najnowsze koncepcje w obszarze marketingu i biznesu” poprowadzi legenda marketingu i niekwestionowany autorytet w świecie biznesu prof. Philip Kotler www.philipkotler.pl

Odnosząc się do obecnej sytuacji rynkowej, prof. Kotler  przedstawi najbardziej efektywne metody radzenia sobie z trudnościami i sposoby dostrzegania możliwości w czasach spowolnienia gospodarczego. Nawiązywać będzie do najnowszej książki pt. ‘Chaotics: The Business of Managing and Marketing in the Age of Turbulence’ (AMACOM, wiosna 2009), której jest współautorem. Omówi również najnowsze rozwiązania w obszarze marketingu i biznesu oraz koncepcje zarządzania firmą w czasie recesji. Zaprezentuje ponadto nowe metody badań marketingowych, które mogą prowadzić do nowatorskich rozwiązań. Podda analizie sposoby znajdowania i rozwijania nowych możliwości oraz tworzenia skutecznych strategii. W trakcie spotkania przedstawi także kluczowe narzędzia dające możliwość wyróżnienia oferty firmy, w taki sposób, aby stała się charakterystyczna, trafna i ciekawsza od ofert konkurencji.

Agenda seminarium

  1. 09:00 Rejestracja gości
  2. 09:30 Sesja I: Jak radzić sobie w czasie recesji?
  3. 11:00 Przerwa
  4. 11:30 Sesja II: Jak odkryć nowe możliwości poprzez lepsze badania marketingowe?
  5. 13:00 Lunch
  6. 14:00 Sesja III: Jak wyróżnić markę na tle konkurencji?
  7. 15:00 Przerwa
  8. 15:30 Sesja IV: Przyszłość marketingu
  9. 17:00 Podsumowanie seminarium: Pytania-odpowiedzi