OS3 multimedia buduje społeczność marki Lirene

przez | 12/08/2009

Agencja interaktywna OS3 multimedia rozpoczęła współpracę z Laboratorium Kosmetycznym  Dr Irena Eris. Jej efektem jest stworzenie skierowanego do kobiet serwisu produktowo-informacyjnego marki kosmetyków Lirene (www.lirene.pl) oraz miniserwisu społecznościowego (www.znamy-sie.pl).

Zadaniem przygotowanych przez OS3 serwisów jest wspomaganie realizacji nowej strategii komunikacyjnej marki Lirene poprzez stworzenie platformy wymiany opinii między kobietami, które łączą  te same problemy z pielęgnacją cery. Hasło „Lirene. Znamy się.”, będące głównym przekazem nowej strategii, ma stać się dla użytkowniczek zachętą do wyrażania opinii, dzielenia się doświadczeniami  na temat pielęgnacji skóry i samych kosmetyków Lirene oraz tworzenia sieci znajomych.

„Kobiety mają wiele pytań i wątpliwości dotyczących pielęgnacji skóry. Chcemy im pomagać. To nasza misja. Tworzymy produkty z myślą o spełnianiu ich oczekiwań. Nasza wiedza i doświadczenie mogą znaleźć odzwierciedlenie w słoiczku kremu tylko, gdy spotykają się z kobiecymi potrzebami. Dziękujemy wszystkim kobietom, które dzielą się z nami swoimi oczekiwaniami i sprawiają, że Lirene może być jeszcze bliżej nich, a w efekcie – jeszcze bardziej dla nich” – mówi Michał Wólczyński – Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Pionu Marek Ekonomicznych.

Możliwość dzielenia się doświadczeniami dotyczącymi pielęgnacji cery bardzo szybko znalazła uznanie  w oczach użytkowniczek serwisu znamy-się.pl. Ich aktywność dodatkowo stymulują konkursy, w których co miesiąc sto osób, publikujących najciekawsze opinie oraz dziesięć, mających w swoich sieciach powiązań największą liczbę znajomych, nagradzane jest atrakcyjnymi zestawami kosmetyków.

Założeniem serwisu produktowego była przede wszystkim dostępność informacji i jasność przekazu, ułatwiające użytkownikom szybkie znalezienie produktu najpełniej odpowiadającego ich potrzebom. Wizualnie serwis jest spójny z nowym brandingiem marki. W chwili obecnej znajdują się w nim prezentacje pięciu kategorii kosmetyków  marki Lirene oraz oddzielny dział poświęcony kosmetykom Lirene IDÉALE. W strefie wiedzy umieszczono zestaw artykułów napisanych przez ekspertów Laboratorium Kosmetycznego Dr Ireny Eris.

Poza przygotowaniem strategii obecności marki Lirene w Internecie, agencja OS3 multimedia była odpowiedzialna za przeprowadzenie sesji zdjęciowej opakowań produktów Lirene. Fotografie zostały wykorzystane m.in. do kreacji internetowych.