Drugie spotkanie BIK Brokers z fleet managerami

przez | 12/08/2009

BIK Brokers kolejny raz przedstawił delegatom Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych nowy program kompleksowej obsługi flot. Premierowa prezentacja odbyła się w Mszczonowie pod Warszawą. Tym razem administratorzy pojazdów firmowych spotkali się z BIK Brokers na Gokartowych Mistrzostwach SKFS w Piasecznie. Gospodarzem była firma BP Polska.  

– Imprezy takie jak te organizowane dla SKFSu to pewna droga do poznania wiarygodnych informacji na temat codziennej pracy fleet managera. Bezpośredni kontakt pozwala odpowiedzieć na wiele pytań i dowiedzieć się z „pierwszej ręki” czego najbardziej potrzebuje administrator floty, jaki produkt pomoże mu w pracy. Wchodząc w środowisko fleet managerów mogliśmy dać im produkt dokładnie odpowiadający popytowi – a obecnie największym popytem cieszą się programy, dzięki którym fleet managerowie mogą znaleźć  oszczędności w kosztach eksploatacji taboru,  a co za tym idzie zminimalizować koszty ubezpieczeń w skali roku I taki program stworzyliśmy – tłumaczy Artur Zych, dyrektor handlowy w BIK Brokers.

Program skierowany jest do flot posiadających od kilkudziesięciu do kilkuset pojazdów. W ramach kompleksowego programu obsługi flot, BIK Brokers oferuje klientom flotowym m.in. analizę aktualnych umów ubezpieczenia, przygotowanie szytego na miarę kontraktu ubezpieczeniowego, przejęcie procesu likwidacji szkód, monitorowanie szkodowości, doradztwo i wprowadzenie programów naprawczych w celu zminimalizowania kosztów ubezpieczenia pojazdów służbowych. Dodatkowo, BIK Broker oddaje do użytku profesjonalny serwis likwidacji szkód – do tej pory oferowany wyłącznie firmom car fleet management. Oznacza to, że klient flotowy skorzysta m.in., z pomocy drogowej z miejsca kolizji do serwisu, zgłoszenia przez brokera szkody do towarzystwa ubezpieczeniowego, przejęcia przez brokera wszelkich kontaktów z zakładami ubezpieczeń, obsługi oględzin pojazdu, koordynacji procesu naprawy pojazdu oraz fachowej obsługi roszczeń finansowych względem towarzystw ubezpieczeniowych. Oferta obejmuje także korzystanie z telefonicznego zgłaszania szkód komunikacyjnych. Wszyscy użytkownicy pojazdów otrzymują karty assistance z dedykowanym numerem telefonu, czynnym 365 dni w roku 24 godziny na dobę.