Ponad 10 milionów internautów w sieci SmartContext

przez | 11/08/2009

Zasięg sieci reklamy intekstowej SmartContext, działającej w ramach ARBOinteractive Polska, przekroczył 10 mln internautów.

Według szacunków tworzonych na podstawie wyników badania Megapanel PBI/Gemius zasięg systemu SmartContext wyniósł w maju 10,8 mln internautów i ponad 550 mln odsłon. Wzrost zasięgu sieci SmartContext spowodowany jest przyłączeniem wielu nowych witryn. Obecnie portfolio sieci liczy 230 serwisów.

„Od niedawna wśród współpracujących z nami wydawców znajduje się Pudelek.pl, a także strona podatkowa Podatki.pl, baza bezpłatnego oprogramowania Instalki.pl, czy serwis z doniesieniami kulturalnymi Doza.o2.pl. Jak widać staramy się budować portfolio bogate w różnorodne kategorie tematyczne tak, aby zaoferować naszym Klientom duży wybór i możliwie wiele rozwiązań” – mówi Krzysztof Różycki, kierujący siecią SmartContext.

Forma SmartLink na www.podatki.pl:

Wszystkie nowe witryny dostępne w SmartContext oferują trzy formy reklamowe dostępne w tej sieci – SmartLink, czyli dymek reklamowy z tekstem lub grafiką, SmartMedia, czyli dymek z kreacją flash lub video oraz Dymek kontentowy, w którym wyświetlana jest część strony docelowej kampanii. Formy te pojawiają się dopiero po najechaniu przez internautę na słowo kluczowe w tekście. Zalety nieinwazyjności reklamy intekstowej oferowanej przez SmartContext docenili dotychczas m.in. Polkomtel, Microsoft, Orange, TOSHIBA czy BZW BK.