Nowe usługi w ofercie Freakstudio

przez | 11/08/2009

Poznańska Agencja interaktywna Freakstudio poszerzyła swoje portfolio usług o SEO i SEM. Rozwój oferty jest odpowiedzią na potrzeby rynku i wynika z nowej strategii agencji.

SEM – (Search Engine Marketing) najprościej tłumaczy się jako marketing w wyszukiwarkach. Działania SEM odnoszą się do promocji serwisu internetowego. Marketing wyszukiwarek wpływa na efektywność strony, pozyskując jak największą ilość zainteresowanych do jej odwiedzenia. SEM spełnia więc dwie funkcje: pomaga kreować wizerunek marki i wspiera jej kanały sprzedaży. Te cele osiąga się przede wszystkim poprzez kampanie linków sponsorowanych, właściwe pozycjonowanie i optymalizację stron WWW.

Jedną z metod wykorzystywanych przez marketing wyszukiwarek jest SEO (Search Engine Optimization). Optymalizacja witryn ma na celu osiąganie przez nie jak najwyższych pozycji w wyszukiwarkach internetowych.

„Zdecydowaliśmy się na poszerzenie oferty o usługi SEO i SEM w związku ze stałym, rosnącym zapotrzebowaniem klientów na tego typu usługi. Jest to jedna z najatrakcyjniejszych ekonomicznie form e-marketingu, przynosząca korzyści zarówno w krótkim, jak i dłuższym okresie. Efekty działań są łatwo mierzalne. Co więcej, taka forma marketingu nie jest inwazyjna, poprzez odpowiednie sprecyzowanie targetu, trafia jedynie do osób zainteresowanych konkretnymi usługami czy produktami.” – mówi Maciej Kolasiński, Dyrektor Kreatywny Freakstudio.

Osoby odpowiedzialne w agencji Freakstudio za planowanie, analizę i realizację kampanii SEM posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Ich kompetencje poświadcza prestiżowy certyfikat Google Qualified Individual przyznawany konsultantom Google AdWords.