Nowe przygody „Jasia Grassownika w świecie marek”

przez | 11/08/2009

Wakacje… raz upał daje nam popalić, to znów deszcz nas zalewa. Wielu marketerów odpoczywa na zasłużonych urlopach, a tymczasem w agencji reklamowej BLUE GRASS sporo się dzieje. Niestrudzony komentator świata marek, Jaś Grassownik, nie ma czasu na relaks.

Pracownicy poznańskiej agencji reklamowej BLUE GRASS, której znakiem rozpoznawczym jest ciekawa kreacja, w niekonwencjonalny sposób dają upust swej twórczej inwencji – stworzyli postać Jasia Grassownika. „Jaś Grassownik powstał z kreski i pomysłu. Jego narodziny są próbą podważenia skostniałych schematów w konstruowaniu komunikatów reklamowych. To właśnie dzięki tej postaci, umieszczając nazwy marek w różnych kontekstach, odkrywamy ich nowe znaczenie.” – mówi SUBA, Dyrektor Kreatywny agencji BLUE GRASS, twórca sympatycznego anima.

Kulisy tworzenia kolejnych odcinków przygód Jasia Grassownika odsłania Krzysztof Rymko, Account Director agencji BLUE GRASS – „Dla nas inspirujący jest każdy dzień i każde doświadczenie. Zespół Kreatywny w naszej agencji to nie tylko dział kreacji. Nasz zespół to sami kreatywni, każdy w swojej dziedzinie, nasze doświadczenia wzajemnie się przenikają i pozwalają na tworzenie wyjątkowych rozwiązań. Szukamy inspiracji tam gdzie czasem diabeł mówi dobranoc, gdzie zwykła wyobraźnia już dotarła do granic.”

Seria żartobliwych rysunków pod wspólnym tytułem „Jaś Grassownik w świecie marek” powstała na „użytek własny” agencji, a także dla „uciechy” jej Klientów. Dopiero zebranie wielu pochlebnych opinii zmotywowało twórców do zaprezentowania Jasia Grassownika szerszemu gronu odbiorców.