BZ WBK stawia na marketing afiliacyjny od Novem

przez | 11/08/2009

Novem zapewni kompleksową obsługę w obszarze marketingu afiliacyjnego dla Banku Zachodniego WBK. Oferta Novem została wybrana w wyniku przetargu.W ramach współpracy Novem uruchomiło już pierwszy program afiliacyjny dla banku. Jego celem jest pozyskanie nowych klientów kont osobistych prowadzonych w BZ WBK. Program – podobnie jak wszystkie kolejne planowane akcje – będzie rozliczany w modelu „płacę tylko za efekt”. W tym konkretnym przypadku efektem jest wypełniony przez potencjalnego klienta wniosek o rachunek (tzw. lead).

Na potrzeby uruchomionego programu, Novem przygotowało kreacje reklam i stronę docelową (tzw. landing page). Dzięki niej internauci, którzy zainteresują się ofertą, będą mogli w prosty sposób złożyć wniosek. Działania reklamowe będą prowadzone na stronach internetowych wydawców, którzy należą do sieci afiliacyjnej Novem. Reklamy pojawią się także w największych polskich portalach. Novem zapewni ciągły nadzór nad trwającym programem oraz bieżący monitoring efektów prowadzonych działań. Dzięki temu w trakcie trwania programu będą możliwe ewentualne modyfikacje jego poszczególnych elementów.

BZ WBK jest kolejną firmą, która w ostatnim czasie zdecydowała się na skorzystanie z usług Novem. Tylko w ostatnich miesiącach firma prowadziła lub nadal prowadzi programy afiliacyjne dla tak znanych firm i marek, jak m.in. Whiskas, Nokia, Aviva Commercial Union, Tesco, Onet.pl, Netia, Millennium Bank, Leroy Merlin, Peugeot, Reserved, Zielona Budka.

Przedstawiciele Novem wskazują na umacniający się wśród dużych reklamodawców trend poszukiwania najefektywniejszych metod komunikacji z rynkiem, który przekłada się na duże zainteresowanie marketingiem afiliacyjnym. Współpraca firmy z BZ WBK wpisuje się w ten trend.