TEQUILA\Polska wspiera reklamowo Mistrzostwa Świata

przez | 10/08/2009

Agencja TEQUILA\Polska wygrała przetarg na reklamową obsługę Mistrzostw Świata w Wioślarstwie 2009 w Poznaniu. To już kolejny po otwarciu Poznańskiej Słoniarni, projekt realizowany wspólnie przez Miasto Poznań i TEQUILA\Polska.

Celem akcji jest promowanie Poznania jako gospodarza i sprawnego organizatora dużych imprez sportowych i kulturalnych. W ramach umowy, agencja TEQUILA\Polska przygotowała i zrealizuje kompleksową strategię promocji imprezy. Całość komunikacji będzie spójna z nową koncepcją promocji miasta – „POZnan* – Miasto know how”.

Poznań po raz kolejny jest gospodarzem dużej i prestiżowej imprezy o randze międzynarodowej. Poprzez działania promocyjne przygotowane przez TEQUILA\Polska chcemy pokazać,  że pozyskanie takiej imprezy jest sukcesem nie tylko Poznania, ale całego kraju – mówi Łukasz Goździor, Dyrektor Biura Promocji Miasta Poznania – Wybraliśmy ofertę TEQUILA\Polska, ponieważ spodobała nam się strategiczna koncepcja oraz komplementarność zaproponowanych rozwiązań promocyjnych.

Mistrzostwa Świata w Wioślarstwie Poznań 2009 to jedna z najważniejszych imprez sportowych w Polsce w tym roku. Regaty wioślarskie odbędą się na jeziorze Maltańskim w dniach 22-30.08. Zawodnicy i zawodniczki z całego Świata będą rywalizować o 23 komplety medali w 14 konkurencjach.

Zawody promowane będą zarówno w tradycyjnych kanałach (outdoor), w internecie w kampanii bannerowej oraz poprzez konkurs internetowy „Mistrzostwa w wiosłowaniu o puchar Prezydenta Poznania”.

W tygodniu poprzedzającym działania, w centrum Poznania będzie można odwiedzić specjalną „Osadę wioślarską”, w której będzie można zmierzyć się z własnymi siłami na ergometrach wioślarskich pod okiem Kajetana Broniewskiego – trzykrotnego olimpijczyka.  TEQUILA\Polska przygotowała również projekt afiszu zapraszającego na imprezę „Dzień w Parku” otwierającą Mistrzostwa, w czasie której dla zgromadzonej publiczności zagra Armin van Buuren – najpopularniejszy DJ Świata w 2007 i 2008 roku według rankingu DJ Mag Top 100. Wszystkie działania reklamowe rozpoczęły się z początkiem sierpnia.

Mistrzostwa Świata w Wioślarstwie w 2009 to kolejna znacząca impreza o randze międzynarodowej organizowana przez Poznań. W grudniu 2008 miasto było gospodarzem Konferencji Klimatycznej ONZ, a w lipcu 2006 Mistrzostw Europy do lat 19 w Piłce Nożnej. Poznań jest również jednym z miast – gospodarzy Euro 2012. To także kolejny projekt realizowany przez TEQUILA\Polska dla miasta Poznania. Wcześniej agencja wspierała rekalmowo otwarcie poznańskiej Słoniarni, a także obsługowiała akcję społeczną „Poznańskie Maluchy Widocznie Najlepsze”.