OSHEE – ruszyła kampania reklamowa nowego izotonika

przez | 10/08/2009

8 sierpnia ruszyła kampania telewizyjna OSHEE Isotonic Sports Drink, która potrwa do końca sierpnia 2009 r. 5, 10 i 30 sekundowe spoty będą emitowane na antenie największych stacji telewizyjnych takich jak: TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TVP1, TVP2 oraz na kanałach At Media (MTV, VIVA, VH1, National Geographic, Extreme Sports). OSHEE (www.oshee.eu) jest marką należącą do grupy NEUMANNBROWN.

– Wprowadzenie na rynek napoju OSHEE jest elementem strategii działania NEUMANNBROWN, który polega nie tylko na świadczeniu usług z zakresu strategii produktowych dla klientów na rynku FMCG, ale również na budowaniu wartości naszej firmy poprzez wdrażanie własnych produktów. – mówi Dominik Doliński, NEUMANNBROWN.

Napoje OSHEE w trzech smakach dostępne są w popularnych sieciach handlowych, na stacjach benzynowych i w klubach fitness. Produkt skierowany jest do osób aktywnych oraz mieszkańców miast.

Planowanie kampanii medialnej i zakup mediów jest realizowany przez dom mediowy Maxus. Za działania w Internecie odpowiada firma Benhauer. Strona internetowa napoju znajduje się pod adresem http://www.oshee.eu