W lipcu sieć reklamowa Adkontekst zacieśniła współpracę z kolejnymi firmami partnerskimi. Certyfikaty Adkontekst uzyskała agencja interaktywna MRM Worldwide oraz kolejny dom mediowy – Universal McCann. Przyznanie certyfikatu potwierdza wysokie kwalifikacje tych firm w zakresie planowania i realizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych.
Uzyskanie Certyfikatu Adkontekst przez specjalistów z MRM Worldwide i Universal McCann daje gwarancję, że będą oni jeszcze efektywniej dysponowali budżetami reklamodawców podczas prowadzenia kampanii w tej sieci reklamowej.
Program certyfikacji partnerów sieci Adkontekst został uruchomiony na początku października 2008 r. Stworzono go z myślą o specjalistach marketingu w wyszukiwarkach internetowych, którzy chcą potwierdzić swoje umiejętności tworzenia i zarządzania kampaniami SEM w sieci Adkontekst.
Agencja MRM Worldwide jest częścią McCann Worldgroup w Polsce. Firma istnieje od 1997 roku. Początkowo działała pod szyldem Thunder House, potem Zentropy Partners, a następnie MRM Worldwide. MRM Worldwide na świecie to 450 osób, 64 oddziały w 37 krajach. Do klientów MRM Worldwide w Polsce należą m.in. E. Wedel, ING, L’Oreal, MasterCard, Microsoft, Nestle, Opel, Polkomtel S.A., Siemens.
Dom mediowy Universal McCann istnieje w Polsce od 2000 r. Usługi firmy obejmują strategiczne i taktyczne planowanie mediów, zakup i nadzór realizacji zamówień w mediach, a także ewaluację działań komunikacyjnych. Wśród klientów Universal McCann znajdują się m.in. takie marki jak BZ WBK, LOT, MasterCard, Media Markt, Microsoft, Polkomtel S.A., Polpharma, UPS oraz Xbox.