Miętowy sekret kobiecej torebki

przez | 06/08/2009

Kobieca torebka zazwyczaj kryje wiele skarbów. Która z nas mogłaby obejść się bez smakowitego błyszczyka czy lakieru, który już nie raz przydał się w wielu awaryjnych sytuacjach? W malutkich torebkach, jak i tych ogromnych często kryje się też czekoladowa przekąska, którą można osłodzić chwilę błogiego lenistwa. Do każdej z nich zmieści się limitowana edycja czekolady bąbelkowej AERO MINT o delikatnym, miętowym smaku.

Od września pojawi się limitowana edycja lubianej i poszukiwanej przez Polki czekolady bąbelkowej AERO. Pyszne, miętowe wnętrze otulone jest mleczną czekoladą, a zamknięte w nich bąbelki powietrza dodają całości niezwykłej lekkości. Mięta w AERO MINT nie jest ostra, a wręcz przeciwnie – razem z mleczną czekoladą tworzy słodki, delikatny duet.

Czekolada AERO MINT dostępna jest w formie batona, więc z łatwością zmieści się do każdej, kobiecej torebki. Będzie pod ręką na kolejną, słodką chwilę zapomnienia.

Poprzednie edycje AERO MINT cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem konsumentek. Ich sprzedaż osiągnęła 16,9% w całej marce AERO (źródło: Nielsen FM 2008). W związku z licznymi zapytaniami o ponowienie tego wariantu AERO, Nestlé wprowadza wrześniową edycję AERO MINT, która z pewnością znajdzie swoje miejsce w torebkach Polek.

Na tyłach opakowań czekolady AERO MINT znajduje się KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który ułatwia konsumentom ułożenie prawidłowo zbilansowanej diety. Zawiera on informacje o wartościach odżywczych produktu, a także cenne wskazówki żywieniowe. Na froncie opakowań znajduje się także wskaźnik GDA informujący o wskazanym dziennym spożyciu.

Opakowanie czekolady AERO MINT przygotowała agencja Lemon Tree.

Limitowana edycja napowietrzonej czekolady mlecznej z miętowym nadzieniem będzie dostępna w opakowaniach o wadze 35 gramów i sugerowanej cenie ok. 1,65 zł.