Konkurs „Chemia społeczności”

przez | 06/08/2009

Jesteś e-marketerem? PR-owcem? Blogerem? Członkiem społeczności internetowej? Pasjonatą Internetu i social media? Podziel się swoją opinią i weź udział w konkursie „Chemia społeczności” organizowanym przez Concept Labs.

Od 4 do 20 sierpnia czekamy na odpowiedzi na pytanie konkursowe: Dlaczego warto należeć do społeczności internetowych? Wypowiedź należy zredagować w 160 znakach i przesłać za pomocą formularza konkursowego. Ciekawe, oryginalne, kreatywne, zabawne, zaskakujące, odkrywcze i zwięzłe odpowiedzi zostaną nagrodzone atrakcyjnymi książkami.

Do wygrania 10 zestawów książek ufundowanych przez Wydawnictwo Helion:

  1. Amy Shuen – Web 2.0. Przewodnik po strategiach.
  2. Paweł Frankowski, Arvind Juneja – Serwisy społecznościowe. Budowa, administracja i moderacja.
  3. Scott C. Fox – Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online.

Informacje o konkursie oraz regulamin dostępne są na stronie konkursowej.

http://www.conceptlabs.pl/konkurs.php