Cormedia rozpoczyna współpracę z wydawnictwem Target Press

przez | 06/08/2009

Dom mediowy Cormedia rozpoczął współpracę z firmą Target Press, wydawcą specjalistycznych czasopism dla branży instalatorskiej i budowlanej. Partnerstwo obejmuje obustronną sprzedaż powierzchni reklamowych oraz ścisłą współpracę operacyjną działów handlowych obydwu firm.

Target Press to wydawca specjalistycznych czasopism branżowych kierowanych do właścicieli i pracowników firm usługowych z branży elektrycznej, instalacyjnej i budowlanej. Wydawnictwo prowadzi także cztery specjalistyczne serwisy internetowe: fachowyinstalator.pl, fachowyelektryk.pl, fachowydekarz.pl oraz dachypplaskie.pl. Wszystkie te serwisy wejdą w skład tematycznej sieci reklamowej dachypplaskie.pl prowadzonej przez Cormedia.

Zawarte partnerstwo zakłada między innymi wspólną sprzedaż powierzchni reklamowych. Cormedia będzie sprzedawać reklamę na serwisach internetowych Target Press, natomiast wydawnictwo będzie pośredniczyć w sprzedaży reklamy oferowanej przez BUDOWNICTWOonline. Jednym z pierwszych wspólnych działań było przeprowadzenie przez specjalistów Cormedia szkolenia pracowników działu handlowego Target Press w zakresie reklamy online.

Rozpoczęta z Target Press współpraca ma charakter strategiczny i jest bardzo istotna dla obu firm. Zarówno my, jak i nasz partner liczymy na efekt synergii. Nasze kompetencje i możliwości w obszarze reklamy internetowej w połączeniu z doświadczeniem Target Press na polu wydawniczym powinny zaowocować sukcesem. – mówi Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy Cormedia.