Cityboard Media nadal liderem

przez | 06/08/2009

Według najnowszych danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej Cityboard Media utrzymuje pierwsze miejsce jeśli chodzi o ilość wielkoformatowych nośników zewnętrznych.

Dane IGRZ z końca czerwca 2009 r. pokazują, że Cityboard Media jest właścicielem największej liczby nośników typu frontlight (oświetlenie zewnętrzne) o formacie 6×3 m – 4673 nośniki takiej wielkości dają Cityboard Media 32,8% udziałów w rynku. Firma jest również liderem w segmencie frontlightów 12×4 m, w jej posiadaniu znajduje się 621 tego typu nośników, a więc udział Cityboard Media w rynku wynosi aż 61%. Oprócz powierzchni reklamowych 6×3 m i 12×4 m typu frontlight w ofercie firmy znajdują się również backlighty 12×4 m oświetlane od wewnątrz diodami LED oraz megacityboard 18×9 m.

Sieć urządzeń reklamowych Cityboard Media ma zasięg ogólnopolski i obejmuje 27 aglomeracji miejskich, w tym wszystkie miasta wojewódzkie oraz inne duże miasta na terenie całego kraju. Dzięki największej w Polsce liczbie wielkoformatowych nośników zewnętrznych firma gwarantuje swoim klientom najlepsze dotarcie do grupy docelowej. Efektywność kampanii dodatkowo wzmacniają narzędzia znajdujące się w ofercie Cityboard Media m.in. najdokładniejsza i najbardziej aktualna na rynku baza POI, do której należą kina, centra rozrywki, stacje benzynowe, supermarkety, apteki, czy badania: z wykorzystaniem metod eye trackingu, pre testowe oraz na grupach fokusowych.