UPC Polska publikuje wyniki za II kwartał 2009r. Stały wzrost sprzedaży usług UPC Polska

przez | 05/08/2009

Drugi kwartał 2009r. przyniósł UPC Polska dalsze umocnienie na pozycji lidera wśród dostawców potrójnej usługi poprzez sieć telewizji kablowej. Operator ma już 425 600 klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu, 160 800 klientów usługi telefonicznej, ponad milion klientów telewizji kablowej, w tym 160 400 telewizji cyfrowej. Największy przyrost liczby abonentów, o 37 800, zanotowała Telewizja Cyfrowa UPC. W zasięgu szerokopasmowych sieci UPC znajdują się ponad 2 miliony gospodarstw domowych w Polsce.

UPC Polska w dalszym ciągu umacnia swoją pozycję wiodącego dostawcy potrójnej usługi poprzez sieć telewizji kablowej i jest jednym z największych dostawców Internetu w Polsce. W ciągu drugiego kwartału 2009r. baza klientów usług szerokopasmowego dostępu do Internetu wzrosła o 15 100, osiągając wynik 425 600. Stały wzrost sprzedaży jest m.in. konsekwencją udostępnienia w kwietniu br. nowego portfolio usług internetowych, w ramach którego operator zwiększył prędkości usług internetowych. Prędkość najszybszego na polskim rynku Internetu została zwiększona do 30 Mb/s, przy jednoczesnej obniżce ceny za tę usługę. Także w kwietniu, UPC zaoferowało klientom nowe, bardziej atrakcyjne portfolio usług dla małych firm.

Drugi kwartał przyniósł również wzrost liczby abonentów najmłodszej usługi UPC Polska – telewizji cyfrowej. Od końca marca do 30 czerwca br. wyniósł on 37 800, zwiększając bazę klientów do 160 400, co dowodzi, że widzowie cenią cyfrową jakość obrazu i dźwięku oraz wygodę i funkcjonalności dekoderów UPC.

Na koniec II kwartału 2009 z usług telefonicznych UPC Polska korzystało 160 800 abonentów.

UPC konsekwentnie modernizuje swoją infrastrukturę, dostosowuje portfolio usług do wymagań klientów i konsekwentnie zwiększa prędkości przesyłu danych. Jeszcze w tym roku planowane są zmiany w ofercie, w tym m.in. wdrożenie usługi wideo na żądanie.